Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Haha, du får köpa en ny!

Jodå, det går bra med dejten. Problemet är att vi inte hinner ses så ofta (max en gång i veckan) och jag är lite osäker på om vi inte är alldeles för olika för att det ska funka i längden. Men jag försöker ta en dag i taget så får vi se!

Åh foccacia! Vad var det för recept?

Addan: så mysigt med stallhäng, jag är avundsjuk!

Min helg har också varit bra, jobbade över i fredags, men när jag väl kom från jobbet åkte jag direkt till Järntorget och tog två öl med ingenjörn och hans vänner. PÅ lrdagsmorgonen dukade vi upp superlyxfrukost med två sorters nybakat bröd, amerikanska pannkakor och massa frukt och yoghurt som vi bjöd min syster och hennes pojkvän på. Efter frukosten lånade vi deras bil och jag övningskörde för första gången någonsin, det gick över förväntan och var typ tio gånger roligare än vad jag trodde!

På kvällen somnade vi till en film i soffan och idag har det mesta gått ut på att ingenjörn skulle på jobbresa, så vi har packat och haft resångest typ, men sen kom vi iväg på restaurang och åt middag innan han åkte till färjan och jag åkte hem. Ikväll ska jag hänga i soffan med en film.

Det är från Kungsörnens lilla paket med dinkelmjöl! Perfekt med 1 kg mjöl och det är vad som går åt i receptet (fast jag lämnade nog 1 dl i påsen, degen kändes färdig då). :)

Din helg låter också kanon, förutom att ingenjörn åkte iväg! Lyxfrukost alltså :love: Jag hade besök förra helgen (har det redan gått en vecka?!) och det är så skönt med en anledning att verkligen duka upp frukost!

Haft en bra helg här, eller idag i alla fall! Och om torsdagskvällen kan räknas till helgen så var den ju typ bäst! :D

Idag har jag ridit treåring och sen "vanliga" medryttarhästen en lång tur i skogen. Sen råkade jag hamna framför världscupsändningen från Verona. Så en riktig hästdag!

Har smsat ganska mycket med golfarn men tänkte nog försöka ta lite sms-kontakt med den andra duden också... vad vi nu ska kalla honom, hmm? :p

Nej vad roligt med övningskörning! Tyckte du att det var kul? :D

KL

Alltså, vill bara säga tack till Evvan och ni andra fina! Ni gör mig så glad och ger mig lite hopp när jag tappat tron på mänskligheten :p
Har iaf varit med och sett till att tre pers tagit bort sina länkar/statusuppdateringar denna veckan :) :p

Duktig du! Beundrar verkligen din ork. :)

addan: Kul att det går bra med dejten! Låter vettigt att ta det en dag i taget, dumt att döma ut något för tidigt om man ändå trivs i varandras sällskap.

Chili: Låter som läge att göra en systemåterställning av datorn, har du testat det?

Nope, det har jag inte. Då går den tillbaka till fabriksinställningar och blåser ut allt annat, eller?

Det beror på. Finns varianter där du återställer till fabriksinställningar men den behåller alla mappar med t.ex bilder och andra dokument. Kan vara värt att testa. :)

Jag hittade att Windows Kommandotolk är igång och körs (och tar mängder med resurser) fast det finns inget sådant fönster öppet... Min datorsmarta brorsa tyckte det var mycket skumt. Ska kolla om det går att avsluta så snart min internetföreläsning är slut!

kl

Här är han :love:

bebin_5280acd89606ee339612bfed.jpg

Men alltså ååh! :love:

Jag vill också ha valp ju! Samtidigt som det känns lite jobbigt eftersom jag med största sannolikhet kommer skaffa ett litet monster. :D

SLUTA!

Får ont i ögonen, sånt där borde ingen få publicera utan inledande varningstext. För sött helt enkelt.

Nej vad roligt med övningskörning! Tyckte du att det var kul? :D

KL

Alltså, vill bara säga tack till Evvan och ni andra fina! Ni gör mig så glad och ger mig lite hopp när jag tappat tron på mänskligheten :p
Har iaf varit med och sett till att tre pers tagit bort sina länkar/statusuppdateringar denna veckan :) :p
Heja dig! Så himla bra att du lyckas få bort dem!
Och ja, det var sjukt kul att övningsköra, trodde verkligen att jag skulle tycka det var tråkigt och ge upp med en gång, men det gick så bra och ingenjörn var en så positiv och uppmuntrande lärare att jag blev alldeles till mig och aldrig ville sluta. Finns väl ganska stor risk för bakslag dock, det gäller att inte få storhetsvansinne...

Jaulgreis: Det där måste vara den gulligaste hunden i LIVET?

Har smsat ganska mycket med golfarn men tänkte nog försöka ta lite sms-kontakt med den andra duden också... vad vi nu ska kalla honom, hmm? :p

Men vänta här nu, försökte gå tillbaka i tråden men hittade ingenting om nån annan? Vem är det och hur kom han in i bilden? Du är verkligen tråddejtaren nr 1 för tillfället!

Det kommer nog gå galant med körningen nu när du väl tagit första steget! :) Försök att inte köra in i nånting så blir det bra. ;) Och köra bil ÄR kul! I helgen körde jag traktor, även det mycket roligt!

Mindre kul: Sparkade boll med hunden innan. Träffade på ett sjukt konstigt sätt (sparkade bollen i luften) och nu kan jag knappt gå på den foten. :( :arghh: Trodde jag brutit nåt, satan i gatan vilken smärta..! Just typiskt mig, mutter mutter...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka