Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Känns bra att faktiskt försöka få folk att tänka till i alla fall, även om det kanske inte funkar...

Och alltså, det ÄR jättekul att köra bil! :) Och gud vad skönt att det funkar så bra att köra med ingenjörn!
Jag och E hade förmodligen tagit ut skilsmässa i förskott(eftersom vi inte är gifta... :p) om vi försökt oss på det så det är tur att vi har körkort båda två :p

Ceta: Tack!

Alltså. Jag fick ett kärleksbrev i brevlådan idag. Sjukt konstigt. Haha.
Ett hjärta i papper och så stod det typ "Mitt hjärta tar ett skutt varje gång jag ser dig i klassrummet".
Eeeeh, wtf? Haha. Antingen har någon lagt fel, eller så är det något folk sysslar med på skoj, eller så...har jag väl en hemlig beundrare då :p Haha

Jag tror på hemlig beundrare, så roligt :D

Heddan: Ja, jag försöker iaf. Det är inte min starka sida att ta en dag i taget menmen!

Jallan: ÅH SÅ SÖT!

KL

Tränat med pålle idag, och vi fick beröm för mycket och bakläxa på lite, med kommentaren att det är skillnad mot när jag fick hem honom, kul! :)

Haha, nej. INTE roligt. Jag blir ju så himla nyfiken! :p

Kul med träning med pålle! Och härligt att det går framåt! Ni är så fina! :)

Jag red med idag. Fick rida i svinkorta(typ jockeystyle) läder och galoppera över bommar och ha oss. Kommer ha ont imorn :D :p

Det förstår jag men roligt ändå! :D

Tack! Det är jätteroligt att det går framåt, han är ju inte utbildad och jag har aldrig haft unghäst innan (därav mycket tränarhjälp) så det är kul när man får ett litet kvitto på att man jobbar på rätt sätt iaf! :)

Åh, så roligt, det har jag också gjort någon gång :D Fast vi fick hoppa typ femstuds också, med armarna rakt ut från kroppen, det var asjobbigt! :D

Låter jättebra att ta så mycket tränarhjälp! Mycket klokt!

Haha, fy fan - jag hade aldrig pallat studs i de där läderna. Så jävla korta, haha. Men i slutet av lektionen kunde jag i alla fall rida hästen ordentligt. I början gick det fruktansvärt dåligt, haha. Ganska trevlig häst iaf, även om jag är lite trött på honom :p

Ja, det har varit jättenyttigt! Har hittat en bra tränare också, som är väldigt pedagogisk och tävlar med väldigt bra resultat själv!

Haha det gjorde inte jag heller, jag höll i manen med ena handen och flög av i landningen efter sista hindret :p Huvudsaken är ju att det blir bättre! Det går inte alltid bra från början liksom!

Men vänta här nu, försökte gå tillbaka i tråden men hittade ingenting om nån annan? Vem är det och hur kom han in i bilden? Du är verkligen tråddejtaren nr 1 för tillfället!

Hehe, bra att någon är uppmärksam! Det stämmer som du säger, han har inte nämnts innan men svaret var väl lite halvt riktat mot Chili, tänkte hon skulle komma med input på vad man kan kalla honom eftersom hon av en händelse har träffat grabben i fråga! Jag föreslår nog reklamaren!

Men vad säger ni, det är väl fortfarande okej att ha en i varje stad? (Tills det börjar bli seriöst med någon såklart!)

Klart det är! Vart träffade du reklamaren? Och var håller han hus?

Sleepan: ja, vi har verkligen blivit varnade för att övningsköra med varandra, men vi beslutade oss för att utmana ödet. Vi är båda lättirriterade under stress så det kan gå hursomhelst... Ingenjörn hade dock med en påse med frukt på vår första träning vilket nog är en bra idé för att undvika bråk pga hunger.

Så spännande med kärleksbrev! Klart det är en hemlig beundrare, du får hålla utkik!

Jag övningskör ju med M fast vi har inte hunnit med riktigt nu på ett tag.
Kan väl säga att jag kommit grymt mycket längre än vad gjorde med min förra handledare som dessutom missat att lära mig en hel del grunder tyvärr.

Jaulegris: Han är grymt söt!!!:)

Haha, men det fattade ju inte jag! Jag frågade aldrig om er inbördes relation och frågade aldrig E om det heller, men då vet jag nu. ;) Reklamarn blir väl ypperligt!

Sen ja, så länge man absolut inte pratat seriöst om vad man håller på med så kan man dejta flera. Men dels får man nog känna hos sig själv vad som är okej med dig, och vad du skulle svara om frågan dök upp om du dejtar flera/ni är exklusiva? Spontanta tankar från mig. :)

+ grisen:

I det här fallet med reklamaren så är det ju inte ens uttalat att det varit dejter (vi har träffats två gånger) men det säger man väl i och för sig aldrig kanske?

Med golfarn har vi kommit lite längre i dejtandet får man väl ändå säga men vi har inte alls haft något snack om "seriösa" saker. Och vi har setts tre gånger.

Sen skulle jag nog aldrig klara av att gå bakom ryggen på någon, jag är alldeles för konflikträdd, så jag hade inte vågat riskera en sån sak.

Men som alltid: Kloka tankar!

Men ÅÅÅH! Vill också ha anonyma kärleksbrev (och meddelandet - hur sött?!).

Julgrisen: Mycket imponerad av övningskörningen (och idén att ta med sig frukt)!

Undret: Jaa valp! :love: Men snart er tur ju, hittat några intressanta uppfödare?

Jag vågar inte titta än! Just nu är det väldigt skralt i kassorna efter lägenhetsköp i kombination med att bilen bestämde sig för att den behövde checka in på diverse helkroppsbehandlingar hos sin mek :meh: men om det ser ljusare ut i årsskiftet så börjar vi leta då, men ambitionen att få hem ett knytt till nästa hösttermin.

Vi är ju inne på en rätt vanlig ras oavsett så jag tror nog att vi kan hitta ett par lovande kandidater om vi väl börjar leta. Även om det ska vara en klok stam och bra uppfödare så har vi inga direkta krav på en lovande framtid inom "showbiz". Det ska vara en arbetshund och en familjemedlem när den kommer till oss.

kl
Bröööööl. Har haft världens tråkigaste dag på jobbet, åkte tidigare för att hinna hämta ut nytt recept för p-piller under mvc:s dropin och så får jag träffa en barnmorskestudent som påpekar att hon inte får skriva ut p-piller till mig för att jag för fyra år sedan hade ett migränanfall med synbortfall. Började nästan gråta för att jag blev så himla matt. Dels arg för att ingen tidigare nämnt för mig att det ökar risken för blodpropp utan liksom bara skrivit ut de här pillren till mig i typ åtta år, och dels arg för att jag BARA VILLE HA MINA JÄVLA PILLER och gå hem och sova och istället fick jag en hög broschyrer om olika alternativa metoder som jag inte alls har lust med. ÅÅÅÅH orkar inte. HJÄLP MIG, är det nån av er som provat nåt annat än vanliga p-piller? Har liksom ingen lust att återgå till min vill-dö-mensvärk och heller ingen lust att ha mens oftare än fem dagar i månaden.

Vad drygt!
Efter att min mamma fick en blodpropp fick jag byta till minipiller. Funkar superbra och har ingen mens alls.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka