Sv: Singeltråden 53
Åh men vad skönt att höra att det finns folk som tycker det funkar med minipiller, jag känner bara en som provat och hon hade mens hela tiden å har varit lite avskräckt, men då kan det ju vara värt ett försök i allafall!
Ja, visst är det märkligt att ingen nämner det där med ökad risk för blodpropp? Jag har fått frågan om jag har migrän och har alltid svarat ja, men ingen har någonsin frågat mig om synrubbningar innan. Det var ju några år sedan jag hade det senast, men de har kommit med några års mellanrum så man vet ju inte om de återkommer. Fick också höra att man kan få mer migrän av att äta p-piller vilket jag inte heller visste.
Evvan: Usch, låter som att du har alldeles för mycket just nu! Tänkte föreslå samma sak som Chili men det låter ju bra att han kommer till dig lite! Kommer du ha något ledigt mellan dina jobb eller börjar du direkt? Har du någon julledighet att se fram emot?
Jag har känt lite som dig den sista tiden, troligtvis för att jag också varit lite sjuk men inte tillräckligt för att stanna hemma. Jag har liksom bara jobbat och sen däckat så fort jag kommit hem.