Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jag har testat att sluta en gång några månader, mensen kom aldrig igång normalt under den tiden. Det dröjde flera månader innan jag fick någon blödning alls, började bli lite oroväckande... :crazy:

Men jag håller med dig, mitt mående har inte heller varit på topp och jag kan inte låta bli att undra. Jag tror det lutar åt att sluta faktiskt. Har ätit dem sen jag var 16-17 år, alltså i ungefär 10 år nu. Vet väl knappt vem jag är egentligen, eftersom jag också var tonåring när jag började med dem?

Visserligen inget fysiskt problem enligt gyn, kanske rent av bra. Jag har iaf inte slösat med mina ägg så de ligger ju kvar i gott förvar. :p

Det där med att blödningen inte kommer igång är jag inte så orolig för, den får gärna låta bli. :angel:

Jag borde gå och lägga mig snart. Taxin är här halv fem(!) imorgon bitti för att köra oss till flygplatsen... Kommer vara lagom vaken då känner jag.

Addan: Madrass blir grymt!

Evvan och Chili: Då siktar vi på det :D Beror lite på att jag får tid hos sångpedagogen med, men han verkar hinna med mig :)

Jag slutade med mina p-piller för ett par år sedan och märkte att det tog ganska många månader innan kroppen hade "fattat" att hormonerna var borta. Då började det hända grejer, men de första månaderna var det ganska samesame.

Mm, kan tänka mig att det är så. Jag hade inte tålamod nog. Och blev lite uppläxad av barnmorskan när jag förnyade p-piller för det var visst inte bra att experimentera själv :p

Ja!! Vad kul :)
Var ett tag sen jag var ute och träffade folk nu! Varit fullt upp. Och har tänkt så himla mycket på det här med vänner och hur jag ska träffa nytt folk i Stockholm och oroat mig över det, så det ska bli skönt att bara komma iväg ut och umgås med er fina och ha det trevligt! :)

Har en liten paus hemma nu innan det är dags att åka iväg till kören... Det är förvisso roligt, men det är skönt att det bara är två gånger kvar nu :p

Vart ska ni?

Ceta och addan: Det verkar som om min vecka i Karlstad är slut torsdag eftermiddag så jag ska absolut kunna träffas på fredag! Nästa vecka, alltaå. :) Ska bli superroligt! Evvan, du var också med på det eller? :)

Ja, därav att jag skrev att det ska bli kul att träffa er :)

kl
Hemma från kören. Det börjar låta riktigt bra nu! Idag testade vi att ställa upp oss så som vi ska stå på konserten. Och OH MY. Hamnade bredvid en tjej som sjöng nån typ av egen stämma... :crazy: Det lät fruktansvärt stundtals. Höll inte tonen och inte melodin heller utan wailade iväg med nån knorr. Jag måste försöka flytta in några steg så jag inte hamnar bredvid henne... Hörde ju knappt hur jag själv ska sjunga när hon gol. :cautious:

Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas att morgondagen går snabbt. Har ett väldigt jobbigt samtal imorgon att "se fram emot", vill ha fredag nu istället!

Haha känner igen mig så mycket i detta!
Var också på körövning igår vi övar dock inga julsånger utan ska göra en konsert med Olle Adolphson-låtar nästa vecka. Igår hamnade jag jämte en tjej som tog i för kung och fosterland och bara tryckte på hela tiden. För det mesta rätt melodi men med ett spann på en halvton upp och ner kanske. Gäller att behålla koncentrationen själv i sånna lägen...

När är själva konserten ni ska ha?

Vad kul! Jag ville bara vara säker på att vi pratade om samma tillfälle, så jag inte rört ihop nånting. :p

Visst är det hemskt! :p
Vi sjunger inte bara julsånger, utan det är allt från Dolly Parton till Mando Diao till gospel och julsånger. Lite blandat :)
Vi har konsert den 24 nov. :)

Tjohej! Dock så är det lite same-same för mig, måste ändå plugga i helgen...

Idag har jag shoppat fönster till torpet! Ujujuj, nu HÄNDER det ju nånting. I februari kommer dem, måttbeställda och allt. Och dörren! Gud vad jag ser fram emot dörren. Jag vet inte om det faktum att den sluter tätt är bäst, eller om det är designen. :D Samma med fönstren. Där sitter idag sommarfönster med 1 glas, och så sätter man dit vinterfönster med 1 glas till, som är fasta. Det går alltså inte att vädra annat än genom dörren, fast där vädras det ju hela tiden på eget bevåg... Just nu vädras det även friskt i hela trapphuset, eftersom jag håller på att bryta bort innerväggen och det fanns ingen isolering alls där. :p

Skönt med nya fönster, helt enkelt. :D

Jag måste också plugga, men kommer att få hjälp med björnungen, så jag blir halvledig! :D

Åh vad kul, och mysigt! Ska bli så kul att se hur det blir när det är klart (tar för givet att du ska skämma bort oss med bilder) :)

Ska du ha barnvakt? :D

Självklart, jag bombar dem som vill läsa med bilder redan nu ;) Hela processen dokumenteras...

Ska bli så spännande att se sen!!

KL
Ikväll har det varit 25 grader och blåst lite lätt här i Kambodja, och jag har frusit... Bådar ju gott inför vintern. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare