Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Skönt att bli av med grejerna!

KL

Ingen mer som hänger här ikväll?

Jag har sett till att få lite lugn och ro denna helgen, har fullt upp några veckor framöver sen så det är skönt att få vara ifred. Dejten uppskattar det inte, och jag känner mest att jag inte orkar med det...

Jag smyghänger lite, jobbar egentligen men fick lite luckor. Är sjukt trött, och ska jobba ett mastodontpass till imorgon så jag vill mest hem och sova. Har extremt mycket hjärnspöken som flyger runt i huvudet och ställer till det för mig, vilket jag misstänker är boven i dramat med tröttheten.

Hördu, har du egentligen berättat någonting om dejten? Jag förstår att ni träffas lite sporadiskt sådär, men vad är det för filur egentligen?

Tungt att jobba så långa pass. Är det några speciella hjärnspöken som härjar?

Nja, alltså vi har ju bara träffats några gånger, men jag har nog inte berättat så mycket om honom. Vet inte vad jag ska säga :p Jag känner mig just nu ganska säker på att det inte kommer att bli något, han är jättetrevlig men jag känner liksom inte att de känslorna finns där från min sida.

Lite allmänt, men främst är det att jag är så lättstressad just nu, vilket jag misstänker är symptom på att nåt annat är på G. Orkar inte riktigt med det, mår ovanligt bra just nu, mycket positvt som händer, och blir alldeles trött av tanken på att det kommer att gå neråt igen. Typ så. Vet inte om jag skrivit om det, men jag var på VC för länge sedan (typ i september) och skulle få samtalskontakt, men det har fortfarande inte kommit igång. Och jag inser att jag borde kontakta dem igen och pusha, men jag orkar liksom inte ta tag i det. Det var jobbigt nog att ta mig dit första gången.

Sen är jag så jäkla nervös inför fystesterna att jag typ mår illa. Känner mig fetast och mest otränad i världen. Ser framför mig hur jag kommer dit och är sämst av alla.

Åh, okej. Tråkigt att du känner så, men ändå skönt att fått dejtat lite? Lite skönt för egot? :)

Jag förstår vad du menar. Jag mådde toppen, sen i veckan nu så vände det neråt igen. Men jag hoppas att det inte gör det för dig!
Även om det känns jobbigt så tycker jag att du ska trycka på lite, det kan ge så oerhört mycket!

Och du. Fystesterna kommer att gå galant. Jag var nog ungefär lika nervös när jag skulle börja provrida hästar, såg framför mig hur hästen gick skitdåligt och att ingen skulle vilja sälja till mig, men så blev det ju inte! Tvärtom!

Ja, absolut! Självförtroendet på den fronten fick ju en kick! Får väl se vad som händer framöver, jag har inte avskrivit det helt än, men som det känns nu så är jag tveksam!

Hoppas att vintern blir bättre än förra i alla fall (måendemässigt). Jag tror det, jag kommer ju jobba i vinter och det hjälper nog mycket att vara sysselsatt.
Jobbigt, vet du vad som gjort att du känner dig neråt igen?

Vi får väl se. Jag kan ju inte mer än misslyckas :p. Ena sekunden känns det helt okej, nästa så läser jag på nåt forum att folk som gjort det tyckt att det varit jääääättejobbigt och att flera i deras grupp misslyckats fatalt.

Är det så att han är mer intresserad än du helt enkelt?

Sysselsättning hjälper!
Ja, jag vet precis. Så det finns en bra förklaring.

Klart du fixar det! Du har hela singeltrådens stöd ju!

Ja jag tror att han är det. Vi har liksom inte pratat om det över huvud taget. Jag är dålig på att dejta, vet inte vad jag ska göra riktigt nu.

Oftast gör det ju det! Just nu känner jag dock för första gången på länge att jag ångrar att jag tackat ja till jobb i veckan pga att det blir för mycket på samma gång. Jag kommer ju att tacka mig själv när decemberlönen kommer, men ibland måste jag komma ihåg att leva lite också. Är dålig på det.
Ok, det är kanske både bra och dåligt att veta vart skon klämmer?

Jag har ju väntat på detta så länge nu, känns typiskt mig att sabba för mig själv när det gäller...! Hoppas det inte blir så. Hoppas jag spöar skiten ur det jäkla provet. ;)

Haha, tja, jag är ju helt fel person att komma med råd i kategorin "How to date" så det överlåter jag åt resten av tråden :D .

Du får inte jobba för mycket, man måste ta hand om sig själv med!
Jo, om jag hittar en lösning så är det bra. Annars är det dåligt :p

Du kommer spöa så mycket skit ur det där provet så det är inte sant! :D

Haha ja, jag är också fel person att fråga. Experter, hjälp!

KL på mig själv

För att vara lite positiv också så har jag och min fantastiska häst premiärgalopperat i skogen idag, och det var så SKÖNT! :love:

Det kommer gå bra på fysgrejen, du är jättebra! Och om det ändå inte går bra kommer fler chanser, det är ju ändå väldigt bra att komma till fystesterna!

Addan: Åååh så himla härligt med skogsgalopp! Kan verkligen sakna just det så himla mycket. När det gäller dejtandet får du väl fundera över om det ens känns som att du vill fortsätta dejta honom, om du tror att det finns en chans liksom. Man brukar ju kunna känna rätt snabbt om det finns potential även om man inte blir blixtkär vid första dejten.

Du är bäst! Och jag är så glad för att du ska till Växjö! Hurra! :)
Dessutom har de bytt vår lektion så nu ska jag inte ut och köra bil när du är här :D Dock har jag ridlektion men den kanske du tillochmed vill hänga med på? :)

Försök att ta en dag i taget och jobba inte ihjäl dig! Du är grym kompis!

Kl

Känner mig asdum, Wääh. Körde fel på väg till skolan vilket resulterade i omväg på typ 6 mil. Vet inte om jag ska betala extra för det(ger ju bensinpengar...) eller ej. Svintrött och dålig koll på vart vi var i mörkret...
Ägaren till bilen hintade lite om det, trots att vi var 4 pers som gav pengar, vilka räcker mer än väl för resan plus felkörningen. Vi ska även åka till ett ställe på lektion imorgon och då bestämde vi först att bilägaren skulle köra när hen ändå har bil här men sen när jag körde fel började hen prata om bensin som riskerade att ta slut (fast så var inte fallet) och att jag kanske kan köra imorgon.
Absolut - jag har noll problem med att köra, det är ju därför jag har bil. Men, min bil har inget bra fungerande värmesystem och det är minusgrader. Alltså kommer jag få gå ut och köra den på tomgång en kvart innan jag kör typ. Och dessutom har jag kört vart vi än ska under mer än ett års tid vilket jag inte fått något för, vilket är helt okej eftersom det känns löjligt att ta betalt för korta sträckor som jag dessutom ändå ska köra...
Men åh. Jag kan inte låta bli att tycka att vi ska ta hens mycket bättre bil imorgon... (svamligt det här., jag är helt slut..)

Du kommer spöa så mycket skit ur det där provet så det är inte sant! :D

Det kommer gå bra på fysgrejen, du är jättebra! Och om det ändå inte går bra kommer fler chanser, det är ju ändå väldigt bra att komma till fystesterna!

Tack för pepp! Det behövs! Ska springa idag och motionera genom att springa runt i Ullared imorgon (:angel:).

Är bara så himla rädd att aldrig bli kallad igen om jag kommer dit och är värdelös...

Ångesten? Jag har precis ägnat en stund åt att konstatera vad jag ska ge alla och kommit på något litet till var och en. Tänker dock inte vräka på i år, är mer inne på något litet som jag vet kommer att användas/uppskattas istället för skitgrejer "bara för att".

*kl*

Jag har för övrigt varit på ön i 3 dagar. Bekantat mig med nya familjetillskottet som jag beslutat mig för att lära allt jag kan i min roll som "nästan-moster". Började med grundstegen i Lindy Hop som var förvånansvärt uppskattade, hon är visst redan en kulturkänslig liten hipsteraspirant :D var i alla fall underbart att få åka hem en sväng, nu när vi missar jul med den sidan av familjen.

Nu sitter jag och skapar en enkät. Eller jag skulle nog göra det om jag bara kunde stänga ner buke och asos en stund samt inte såg på Kardashians i bakgrunden :angel:

Pepp pepp PEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Borde det inte finnas en bortre gräns för mängden utropstecken istället för ett förbud mot versalförälskelser här?)

Tack! :love:

Åh, men jag följer gärna med på ridlektion! Vad roligt. Då får jag något annat att koncentrera mig på också än att bara vara nervös och tjata hål i huvudet på dig om det :p.

Hoppas att det löste/löser sig med böset kring bilen. Jobbigt sånt där, drar så mycket onödig energi.

Apropå jul så fick jag reda på i veckan att jag ska jobba julaftonskvällen och juldagsmorgon. Wääh, jag som älskar jul. Ja, ja, det är lika bra att börja vänja sig.

Åh, härligt! Ridskolan ligger ju precis över vägen med så tröttnar du är det bara att gå hem :D

Och för övrigt så kändes det bättre idag. Inga minusgrader så jag körde. Så nu tänker jag inte ge extra för felkörningen, för det kan ju fan hända alla :p

Sugigt med juljobbet hörru :( Själv är jag ledig 24- någon gång i början av januari. Får ju jobba mer om jag vill, men eftersom aspiranten börjar sen så känns det bra att få lite paus innan :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 598
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka