Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jag röstar på svarta (och en drös klädvårdsrullar)! Alternativt ett par svarta och ett par ljusa :angel:
Ett par varma mystofflor i (gotländskt) fårskinn står på önskelistan här :love:

Var hittar du fårskinnstofflor i ballerinamodell? Det är ju precis som du säger jättesmidigt om man ska vara lite dressad hemma, eller gå bort när det är någonstans där man vet att det är kallt.

Med vänlig hälsning,
Raynauds fenomen-offret

Och Abbe :love: han vill hemskt gärna åka hit!

Ja! Så här skräckslagen ser han ut när han får höra att jag ska till Göteborg och kanske inte tar med honom:

1477ebb6510a11e38101120290a4979a_8.jpg

(De har liksom inte ens lyckats rolla av dem ordentligt inför produktfotograferingen)

Tack! Det ser onekligen ut som att de är djurhårs(o)vänliga. Men de ser så varma ut :love:

Jag fyller faktiskt år snart, så jag kanske borde unna mig ett par. Å andra sidan tänkte jag unna mig en kusin till din väska också :angel:

Jag hatar Brandos lite för att jag nu får reklam för Michael Kors-ballerinas bara för att jag råkade titta på ETT par (nåja, två) EN gång (nåja, många) så fort jag är inne på en hemsida som har riktad reklam :mad:

Jag hittade dem i en affär i Visby, men där hade de bara barnstorlekarna inne. Men de är superfluffiga på insidan och ser fortfarande propra ut, riktigt fin modell. Annars har ju BB släppt en kollektion med ballerinaskor som man kan ha inomhus, de är visserligen snygga men mycket tunnare och har bara en fårskinnssula. Och kostar det dubbla.

Och känns billiga och trista när man petar på dem.

Shepherd? Eller BBs? Inte petat på det sistnämnda paret, eftersom det krävde att man tar sig till en butik och de ändå ser alldeles för tunna ut för en fryslort som mig. För egen mening finns det ingen poäng med fotbeklädnader som inte innehåller ull, ludd och annat som gör att vanliga fossingar skulle svettas floder vid för intensiv användning.

Blondinbellas! De ser och känns billiga tycker jag.

jag har sånna i beige, asnöjd med med dem :) Har dem kasnke dock inte till "dressigare" evenemang ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 255
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 598
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025