Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Men AJ! DET GÖR JU ONT ATT TITTA PÅ HONOM! SÅ SÖT ÄR HAN!

Mvh / Kan knappt öppna helgens GP längre eftersom den svämmar över av bilder på söta valpar som vill ha hem, OCH JAG ALLTID HAMNAR PÅ DE SIDORNA UTAN ATT HJÄLPA DET! Jag kommer att drabbas av multipla hjärtdiagnoser av allt valptittande, och vi som inte ska ha någon fören nästa sommar.

Ja han är så fin :love: Och det gjorde ont att vara där och titta på honom också, han och hans sju(!) syskon hade ett par ordentliga gaddar :angel:

Ska kolla sen när jag är hemma! Just nu sitter jag i loungen utanför bion och dricker champagne. Blir bio där man ligger ner, får en filt och blir serverad det man vill när man vill det. Så borde all bio vara.

Dubbat till engelska? ;) Engelska är modersmålet här. På sin höjd kan det vara kinesisk text. :) Censurerat är det dock, nåt fruktansvärt...

Typ. I den här filmen fick de dock säga f-ordet, men de varnade för fult språk i början (det var en gång det sades, det var allt). Annars är det fula ord, bröst, och allt vad det kan vara. Såg Titanic på TVn för ett tag sen, scenen där de filmar henne när hon ligger naken för att bli avmålad var bortklippt...

Ceta: Det var rätt fantastiskt. Enorm fåtölj, eget litet bord med en knapp som man kunde trycka på när som helst under filmen om man tyckte att man ville bli serverad öl, champagne, vin eller nåt annat. Helt okej sätt att se bio på. ;)

Låter helt fantastiskt!! Men målar han henne inte alls då? Och sexscenen i bilen då? Tänk vad mycket handling som måste klippas bort :p

*Och inte är det dyrt heller kan jag tänka mig?

Alltså. Varför ska det storma i morgon för? Eller: varför ska jag köra bil två timmar med riktning mot stormen i morgon för? Får väl se hur väderläget är på morgonen...

MEN! Jag har bebisgosat idag. :love:

inte jättesugen på storm jag heller... Skall åka som ensam fröken till stan imorgon med 6 barn, och dill helst inte blåsa bort ;) De pratar ju om orkanvindar :crazy:

Vilken standup har ni sett?

Vi var på Underbara Bar.

Ska bli fruktansvärt skönt med lite ledigt nästa vecka. Den här veckan har varit sjukt intensiv, och jag har varit galet trött hela helgen. Har varit ganska lugnt idag, har shoppat lite och städat lägenheten medan engelsmannen varit på sin fotboll :p

Lyx med lov!
Jag skickade sms till dig i fredags, har du sett det? (Min telefon är knas så jag vet inte riktigt om den skickar allt som den ska :p)

KL

Jag var förresten på dejt i fredags igen. Trevligt och mysigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 625
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII