Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Fortfarande sjuk för övrigt :( hade gärna sovit lite till då jag somnade sent, men det verkar inte funka så... Hungrig dessutom :( *tycker synd om mig själv*

LÖRDAG!!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:D

Ha nu så roligt och pussa inte ihjäl den lilla (?) krabaten. Avkräver bildbevis på hans framsteg så fort du landat från valpmolnet igen!

LÖRDAG! HJÄLP!

Gemener

Håller alla tummar och tår, har bett katterna om förstärkning på den punkten också (även om de inte har så värst många tummar att skryta med). Och skickar en stor kram på köpet!

Och du får en "krya på dig"-kram, hoppas att du kan superduperkurera dig under helgen och får vila. Är det jobbhelg eller kan du ta det lite lugnt?

Jag borde skriva en artikelanalys och sätta igång på riktigt med uppsatsen... vilket har resulterat i att jag har varit och ridit dressyr i ridhuset med stordjuret, sovit middag med en katt på magen, kokat äppelmos och gjort egna inlagda rödbetor (husmorspoäng hitåt, var dessutom skrämmande enkelt och rätt skönt att veta att man har grejer i kylskåpet som man vet vad de innehåller), fikat lite för många gånger och tagit ett bad. Kanske skulle börja med den där analysen någon gång också. Eller så fikar jag en gång till...

Tack för stöd alla människor och katter!

Jag hatar mig själv. Eller matte. Eller provet. Äh, jag vet inte, nåt hatar jag i alla fall. Jävla skitdag.

+ undret

Tack. Bläh, vill gräva ner mig under nåt just nu. Överreagera much? :p

Ja, nånstans mellan 1,9 och 2,0 på verbala delarna (hurra) men runt 0,9 på kvantitativa. Röv. Alltså, det är ju inte ett jättedåligt resultat men det irriterar mig som fan att min intelligens har någon form av tunnelseende och att jag inte kommer att höja mitt resultat alls.

Men alltså. Det är ju verkligen ett helt fantastiskt resultat, egentligen. Jag vet att det inte är vad du siktat på, men försök att inte vara allt för hård mot dig själv, för det är verkligen bra. Jättejättebra!
Kram!!

Och du får en "krya på dig"-kram, hoppas att du kan superduperkurera dig under helgen och får vila. Är det jobbhelg eller kan du ta det lite lugnt?

Tack! Skulle egentligen jobba imorgon, men har bytt bort det passet. MÅSTE vara frisk på måndag, då det redan är två vikarier inne då, så kände att det var bäst att få morgondagen på mig att vila med!

Tack. Bläh, vill gräva ner mig under nåt just nu. Överreagera much? :p

Ja, nånstans mellan 1,9 och 2,0 på verbala delarna (hurra) men runt 0,9 på kvantitativa. Röv. Alltså, det är ju inte ett jättedåligt resultat men det irriterar mig som fan att min intelligens har någon form av tunnelseende och att jag inte kommer att höja mitt resultat alls.

Det är ju jättebra resultat! När får du veta säkert? Vad är det för resultat du vill ha/behöver?
Och jag hjälper dig gladeligen med matten om du skall göra provet igen :) KRAM

Jag vet inte hur provet ser ut, men klanka inte ner på dig så mycket! Du är säkert helt slutkörd nu, du borde ta en skön dusch eller bad, chilla med valfri dryck och bara tycka om dig själv lite.

Jag sitter själv och chillar med lite rom, lite jazz och skriver projektrapport. Jäkligt skönt må jag säga. Såna här dagar får mig att älska hösten ännu lite mer.
Har röjt i uthuset och skapat en gång så man kan gå på marken, istället på grejer (dvs, jag har slängt allt på en hög istället för att ha en jämn skräpmassa över hela golvet). Krattat löv, studerat fåglarna vid fågelbordet, blivit mycket blöt, promenerat med hunden och haft en pratstund med en mycket trevlig tant som var på jakt efter tallris.

I uthuset hittade jag lite roliga saker! Bland annat mängder med fina glasflaskor i varierande former, inklusive såna där rejäla saker som kommer med en "korg" i trä. En utedusch fann jag också, men det kändes lite bohemiskt för min smak...

kul att du hittat roliga saker :) Verkar verkligen vara ett spännande projekt du tagit på dig!!

Väldigt lugnt här ikväll annars, vad håller alla på med?

Och Jaulgreis: Nån rapport och bild måste du väl ha hunnit författa vid det här laget???? :mad:

Tror du verkligen att hon kunnat släppa valpis än? :D

Jag befinner mig i Sthlm och har precis kommit hem efter att ha varit på lite gratis standup. Var trevligt. Men ännu bättre att krypa upp i soffan nu, är sjukt trött! Känns som det är mitt i natten...

haha, hade jag varit uppfödare hade jag nog tvingat ut henne nu ;)

Vilken standup har ni sett? Skall nog sova nu, avskyr att det blir vintertid imorgon, men gillar den extra timman att sova ;)

Här är det lugnt, jag har suttit och skrivit på artikelanalysen uppkrupen i kökssoffan medan mannen lagade mat. Sedan åt vi middag framför Så mycket bättre (som inte är så mycket bättre utan Miss Li men fin mysunderhållning ändå) och nu sitter jag och skriver en stund igen innan det är dags att krypa ner i sängen. Sista raderna innan jag kan stänga ner för dagen går förskräckligt segt...

haha, hade jag varit uppfödare hade jag nog tvingat ut henne nu ;)

:rofl:

Det finns en bild på bloggen, laddar upp flera i gruppen när jag kommer hem. Det gick knappt att få några bra bilder på dem, det var alldeles för mycket bus i dem! Men de var så fina hela bunten, men vår grabb är ju extra söt. Som små fluffiga björnungar :love:

Och helt klart den bästa tiomånadersdagen någonsin :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka