Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Olika, en del katter går inte men generellt går hundar sämre än katter. Min katt går hur bra som helst, kan snosa honom i nacken innan jag somnar :love:.

Valpboom :love:

Men du, är det ont om vettiga uppfödare på isländarna i Sverige? Eller har du väldigt specifika krav? :cautious:

Nej nej, det finns hur många som helst. Men jag är mer inne på Chodský pes just nu, vill ha en lite mer arbetande hund, men som ändå inte har jääättehöga krav på aktivering. :)

HURRAAAA! Som du har väntat. Tålmodigt och stilla. Hur många bilder kommer du ta på bebisen?

Kl
Mycket nöjd med att det är fredag jag med. Igår var jag och ingenjörn på handledarutbildning för övningskörning så nu saknas bara en bil att öva i... Mina planer för helgen innefattar endast en 30-årsfest på lördag och det känns så himla skönt att inte ha bokat upp hela helgen. Nu hoppas jag bara att den här dagen går fort.

Åh vad skönt med en till som inte har körkort än! Måste också gå på handledarutbildning, men det är just det där med att ha en bil att köra med sen...

Dagens sömnprat

Jag: Ohhhh ohhhhh HJÄÄÄÄLP! HJÄÄÄLP!
Mannen (kommet springandes från badrummet): Vad är det älskling?
Jag: Lammet har bitit mig
Mannen: Lammet?
Jag: Lammungen!
Mannen: Bet han dig?
Jag: Ja, i knäna, det gjorde ont! Du får säga till honom... Han försöte ta sig till sin mamma men tanten hade tagit henne när jag kom på cykeln!

Alltså?!

ALLTSÅ HERREGUD! Förstår inte hur folk kan klaga på Försäkringskassan (de är ju jättesnälla!), när det uppenbarligen är Flügger färg som styrs av djävulen själv. Vad gör man på en kundservice om man inte förstår innebörden av just SERVICE?!

Hahaha underbart! :D Och du, vi är fler utan körkort. ;) Gosa inte livet ur valpen nu, bara!

Nämen! Hade för mig att du hade körkort! Och nej, ska inte gosa livet ur honom :D

Men kan hända på att jag tjötar så att mannen får skavsår i öronen i bilen imorgon. Jag har vaknat upp fem på morgonen varje dag den här veckan och tjoat "BEBIS!" för att sedan somna om :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka