Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

KL.

Alltså jag dööör på mitt liv just nu. Tristare än tristast! Sjuk, arbetslös, rastlös, uttråkad..dör dör dör! Kan inte träna, inte hoppa in på extra jobb, vågar inte höra av mig till den där snubben för att jag känner att om jag gör det idag kommer jag dö lite till om man åker på rådissen.

Flera av mina vänner anser att jag borde höra av mig, att det "kanske är min tur". Medan två andra anser att jag bör vänta tills i helgen när jag är med vänner om det nu skulle vara så att han slänger kalla handen i fejan på en. Jaha. Så spännande mitt liv är idag, är det enda jag kan tänka på just nu.

Jaha singeltråden, vad händer i era singliga härliga liv? ;) Och vad säger ni? Tycker vi ska utbyta tips, hehe.

Hur går det på jobbet? :)

Jag jobbar också bara typ. Igår var jag hemifrån 8.30-21.40 ca, upp igen vid 5 idag, halvdöd...
Men, snart fredag...

Åh jag önskar jag fick jobba idag. Det här är det värsta humöret att vara på, när inget kan göra att man får sinnesro. Det går liksom inte att koncentrera sig på att läsa eller se en serie.

Skönt att höra :)
Jag har bokat in en massa utvecklingssamtal idag. Sen blir det överlämningssamtal till skolan i maj, och massa annat vi ska göra... Det är mycket nu! Men det är roligt också.

Det är mycket lättare denna terminen eftersom jag har en kollega att dela allt med!

Han kommer hit på fredag :D

Ja, det är så SKÖNT att ha en närvarande, framåtdrivande och idérik kollega! Istället för olika vikarier från dag till dag... Sån skillnad! Under hösten fick jag ju göra allt jobbet själv och jobba för två...
Plus att det är så mycket lättare nu när det blir ljusare och ljusare ute, önskar bara att det kunde bli lite varmare nu också. Vill ha vår på riktigt nu!

Ja, det ska bli härligt... :D Mina helger har blivit väldigt uppbokade och försvinner snabbt som ögat. :p Helgen som gick var nog typ den bästa på flera år... Var så genommysigt och kände mig så bortskämd och ompysslad, bjuden på Melodifestivalen som är typ större än livet för mig och sen lagade han mat till mig - det var rödvinsblaserat och honungsglaserat och jag vet inte vad. Och när han pratade en snabbis med sin mamma i telefonen råkade hon höra mig (det var när vi var ute och gick, så det hade ju egentligen kunnat vara vem som helst ute), så hon hade frågat en massa senare :p

Jag känner mig också lite uttråkad, så hej och välkommen liksom! Är van att ha så himla mycket att göra, men nu har jag extremt lite att göra... Skriver c-uppsats och är nästan klar, önskar min handledare var lite rappare just nu så jag kunde göra helt klart! Har jobbat min sista kväll ikväll och ska flytta snart.

Men jag har inget datum för flytten då jag har lägenheten en hel extra månad, så allt är liksom väldigt flytande och lite konstigt just nu... Allt jag vet är att praktiken börjar 2 april. :p Och det är ganska svårt att fylla dagarna när sakerna börjar bli avslutade, man kan ju inte direkt hoppa på nåt nytt när man ska flytta. Och dessutom übersingel, så inga sms eller dejter att underhålla sig med heller. :p

Vet precis vad du menar med att det inte går att få sinnesro... Har det inte riktigt så nu, men har varit där! Inget går upp emot det man vill göra - ha en sysselsättning! Får man inte göra nån nytta vill man inte göra något alls.

Vet precis vad du menar med att det inte går att få sinnesro... Har det inte riktigt så nu, men har varit där! Inget går upp emot det man vill göra - ha en sysselsättning! Får man inte göra nån nytta vill man inte göra något alls.

Exalt så. Jag är annars en sjukt effektiv person, som gör allt möjligt och är riktigt målmedveten och envis. Men nu känns det snart som jag liksom hit rock bottom. Inte riktigt än, men det känns som det är nära vissa dagar.

Men skönt att du har ett datum då du vet att du har sysselsättning igen :bump: Passa på att fixa allt med flytten, träna, rensa och sortera grejer. Kanske sälja lite saker? Passa på att umgås med vänner - gå ut och träffa någon trevlig snubbe. Eller underhåll dig med en dejtingsida ;)

Ja jag har mest levt i limbo och ba, vadå har jag massor med tid över? :p surfar för mycket och gör ingenting. Men det börjar bli tråkigt nu. Så imorn ska jag spela badminton med en kompis! Så kul, längesen vi gjorde det! Nu låter det som om jag aldrig gör nåt, så illa är det inte. :D Är ju meningen att jag ska jobba på uppsatsen men nu är det inte så jättemycket att göra, mest en massa väntan...

Och jo, jag har tänkt att jag ska rensa i garderoben i ungefär en vecka nu haha... Har redan flera kassar i förrådet som inte hamnat hos återvinning eller klädinsamling ännu! Vad hittar du på då, söker jobb? Varför kunde du inte hoppa på och jobba extra?

Känner mig rätt bortskämd med att bara komma med massa positiva saker hela tiden, men vi lever väl alla genom varandra (right?) så förhoppningsvis kan det pigga upp fler!

Den här veckan blir nämligen bara bättre och bättre... idag frågade en kompis till mig om jag vill följa med på en semestervecka i Frankrike i juni, som hon har vunnit!! En vecka på atlantkusten med resa, boende och surfutrustning (!!) betalt. Jag sa ja. En sjukt bra anledning att satsa inför beach -13 också. :p

Och i kväll sa min "granne" på kören att det kändes tryggt att sitta bredvid mig, bara den kommentaren gjorde min dag ännu bättre! :bump:

Jag jobbar också mest. När jag inte jobbar är jag i stallet eller hos min fina man :love:

Vet ni vad? När jag vaknade hade det snöat :eek: Jag vill ju ha VÅR nu!!! :mad:

wow! Fy va roligt!

Evvan: Låter så fantastiskt att jag bara önskar jag vore i samma sits ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 659
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka