Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, väldigt tråkig! Men men, sak samma! Har druckit en cider och börjar fundera på hur billig i drift jag är egentligen... haha. Och hur jag ens minns förra helgen, med tanke på alkoholintaget...
Usch ja! Träffade en kollega ute nån gång i höstas som var väldigt glad och på G... "Jag bjuder på en shot!" "Eeeh nej, men tack ändå!" "NU SKA VI SHOTTA!"... Det är nåt med shots. Efter dem kan vad som helst hända.
Var det final ikväll på mello? Vem vann? (Hon med enorm koll, verkligen!)
*kl*
En timmes ridtur i solskenet gjorde susen idag. Även om jag råkade rida förbi ett gäng fulla killar som satt på isen, pimplade, sjöng och skrek. En ställde sig och kissade mot mig precis när jag red förbi, ingen vacker syn direkt.
Sitter på jobbet och kollar på Pretty Little Liars. Är skapligt uttråkad!
Haha, jag vet att jag är borta nästa helg och någon helg i april och någon i maj, men vi ska nog lyckas hitta någon helg som passar. Evvan får följa med också tycker jag
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.