Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Ja, väldigt tråkig! Men men, sak samma! Har druckit en cider och börjar fundera på hur billig i drift jag är egentligen... haha. Och hur jag ens minns förra helgen, med tanke på alkoholintaget... :p

Haha, det är väl bra att vara billig i drift? Då kan man ju dricka desto oftare utan att bli ruinerad!

Sant! Om någon tjomme bjuder kan man dessutom dricka mycket mer än man brukar... ;)

Precis! Nackdelen är att man inte får låta sig ledas in i någon annans tempo, det kan bli lite riskabelt :D

Usch ja! Träffade en kollega ute nån gång i höstas som var väldigt glad och på G... "Jag bjuder på en shot!" "Eeeh nej, men tack ändå!" "NU SKA VI SHOTTA!"... :angel: Det är nåt med shots. Efter dem kan vad som helst hända.

Shots är roligt men farligt :D

KL

Alltså jag vill verkligen inte att Robin ska vinna mello. Jag står inte ut med att lyssna på den ju :o

Buuhuu på mello, men söt var han när han vann! Älskar när de blir genuint lyckliga.

Var det final ikväll på mello? Vem vann? (Hon med enorm koll, verkligen!)

*kl*

En timmes ridtur i solskenet gjorde susen idag. Även om jag råkade rida förbi ett gäng fulla killar som satt på isen, pimplade, sjöng och skrek. En ställde sig och kissade mot mig precis när jag red förbi, ingen vacker syn direkt. :o

Sitter på jobbet och kollar på Pretty Little Liars. Är skapligt uttråkad! :p

Ja han var jättesöt och verkligen genomglad, men jag tycker inte att han sjunger bra. Jaja jag röstade ju inte så jag ska väl inte klaga :p

Filipuss: Robin Stjernberg vann!

Hallonlakrits då? Eller Hot shots. :D För min del får Bodaborgandet bokas lite längre fram när jag har koll på var jag befinner mig!

Helst inget lakrits, tequila annars kanske? :D

Ja vi får ta det sen, bara jag som ser fram emot att åka dit :D

Woop woop! Åker hem och gästspelar helgen 23-24 men kan nog inte gå ut då, ska på fiskmöte på söndagen :p

Haha, jag vet att jag är borta nästa helg och någon helg i april och någon i maj, men vi ska nog lyckas hitta någon helg som passar. Evvan får följa med också tycker jag :D

Fick just en liten crush på Gabriel Macht i Suits. Eller ja, det är väl hans roll i Suits. YUMMIE. Slutscenen ikväll när han ser svart och är arg... :d

Jag tycker Robin sjunger svinbra. Förstår verkligen inte hur man inte kan tycka det. Men nog om det :p Superkul att han vann tycker jag i alla fall!

Bästa i kväll var ju ändå Dannys min när Carola tackade Gud (igen). Priceless!! :rofl:

Hepp dags att slumra så man orkar umgås med gamlingar i morgon! :bump:

På tal om shots så kan verkligen allt hända (=farligt)! Vill minnas att vi minsann har shottat ihop en gång ju! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 659
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka