Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Oj, jag gillar inte Anton alls. Ralf däremot håller jag med om, men jag hoppas mest på Yohio, vore sjukt kul att se hur det går om han vinner!

Haha. :D Jag är inte så förtjust i schlager dock... :p

Jag tror på Yohio! Fast jag har inte hört Ralf så där kan jag inte uttala mig. Men kan tänka mig att den är bra. Jag gillar honom. Eller, Mustasch iaf. :)

Yaki Da, lite väl hipster men det är en soft klubb om man vill kunna dansa som en tok ena sekunden för att sen krypa upp i en soffa i ett lugnt rum och prata istället. Och vi var redan väldigt på g när vi kom dit så det blev en sjukt bra kväll. Enda som fattades var chilicheesen på hemvägen men det kan man överleva. Mår dessutom förvånansvärt bra idag med tanke på min alkoholkonsumtion igår vilket är skönt.

Jag är sjukt förtjust i Anton! Gillar honom, låten och dansen! Det svänger och och jag har haft låten på huvudet hela veckan. Gillar Yohio med hyfsat, men tror inte den skulle gå så bra i ESC. Låten är väldigt medioker. Sen gillar jag Robin med, den låten har växt för mig. Och så gillar jag Ulrik med! Och David lite med, honom mer än låten men det är show! Hoppas på vinst för Ralf. Låten är ok och tror den skulle klara sig bäst i ESC av årets startfält.

Egentligen får vem som helst vinna utom Louise Hoffsten och Ravaillacz. Till och med hellre Sean Banan då, han är åtminstone rolig och låten sitter som klister :p

Det var en sjukt bra genrepsshow iaf! Trist bara att Carola var den som fick mest jubel.

KL.

Åh perfekt, kan skriva av mig lite här nu.

Har träffat en trevlig herre som först gav intryck/ i princip sa att han inte var ute efter något seriöst och så vidare. Jaja tänkte jag, kanske kan bli kul ändå så efter vår första dejt hörde han av sig i princip varje dag, vi sågs igår och tog en öl. Sen råkade vi hamna hos honom en sväng där han spelade lite gitarr och vi sen fumlade runt lite i sängen :angel:. Därefter gick vi och åt middag ihop...haha allt blir i bakvänd ordning.

I alla fall, sen höll han mig i handen under tunnelbaneresan och pussade mig hejdå.

Känner mig sjukt förvirrad av en person som säger att han inte är ute efter något seriöst första gången vi ses och sen hör av sig skitmycket och beter sig hur puttinuttigt som helst :crazy:

Fri tolkning på denna.

För övrigt; engelsmannen står och lagar lyxig mat medan jag sitter här och dricker vin. Fint liv!

Hepp ingen dejt ikväll, go figure liksom. :cool: Är lite uttråkad och vet inte om jag ska kolla på nån film eller vad jag ska hitta på.

Vet inte om man ska kalla det dejt heller, men träff iaf! Han ställde in i sista sekund förra veckan och nu är han visst sjuk.

är verkligen ingen expert, men av trådar här på buke bla så kan man oftast utläsa att killar som sagt att de inte vill ha något seriöst oftast inte vill det även om de beter sig sådär. Han har nog en annan uppfattning om vad ett ONS/förhållande är kasnke, men jag hade nog rått dig att inte blir för känslomässigt envolverad (om du kan låta bli) innan han sagt att han ändrat sig ;)

ååh, va fint det låter!!

Chili: han lät ju tråkig jue :p Ställa in två gånge på raken :confused:

Av erfarenhet av en sådan kille får jag väl hålla med. Han sa att han inte visste vad han ville, att vi bara hade det bra ihop liksom. Men han köpte hem mat till sin lägenhet som jag älskar som han inte äter, han köpte hem min favoritchoklad, vi gick och höll handen på stan och hans vänner började fråga hur länge vi varit ihop...
Men nein, det han sa var det som gällde. Inte det som han gjorde. Man brukar ju säga att folk kan säga vad som helst, men det är deras handlingar som visar vilka de är och vad de vill. Stämmer kanske inte alltid!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 659
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka