Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, väldigt tråkig! Men men, sak samma! Har druckit en cider och börjar fundera på hur billig i drift jag är egentligen... haha. Och hur jag ens minns förra helgen, med tanke på alkoholintaget...
är verkligen ingen expert, men av trådar här på buke bla så kan man oftast utläsa att killar som sagt att de inte vill ha något seriöst oftast inte vill det även om de beter sig sådär. Han har nog en annan uppfattning om vad ett ONS/förhållande är kasnke, men jag hade nog rått dig att inte blir för känslomässigt envolverad (om du kan låta bli) innan han sagt att han ändrat sig
Av erfarenhet av en sådan kille får jag väl hålla med. Han sa att han inte visste vad han ville, att vi bara hade det bra ihop liksom. Men han köpte hem mat till sin lägenhet som jag älskar som han inte äter, han köpte hem min favoritchoklad, vi gick och höll handen på stan och hans vänner började fråga hur länge vi varit ihop...
Men nein, det han sa var det som gällde. Inte det som han gjorde. Man brukar ju säga att folk kan säga vad som helst, men det är deras handlingar som visar vilka de är och vad de vill. Stämmer kanske inte alltid!