Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Evvan: Låter så fantastiskt att jag bara önskar jag vore i samma sits
GAAAAAAH, jag kommer aldirg få ett jobb
ringde på det där jobbet jag vill ha, och har sökt, och försökte vara lite "lagom på", men fick inte alls bra vibbar... Har sökt jobb i ett år och inte blivit kallad på en enda intervju och nu när jag VERKLIGEN FÖRSÖKER på riktigt så kommer det inte göra ETT SKIT!
Ja jag har mest levt i limbo och ba, vadå har jag massor med tid över? surfar för mycket och gör ingenting. Men det börjar bli tråkigt nu. Så imorn ska jag spela badminton med en kompis! Så kul, längesen vi gjorde det! Nu låter det som om jag aldrig gör nåt, så illa är det inte. Är ju meningen att jag ska jobba på uppsatsen men nu är det inte så jättemycket att göra, mest en massa väntan...
Och jo, jag har tänkt att jag ska rensa i garderoben i ungefär en vecka nu haha... Har redan flera kassar i förrådet som inte hamnat hos återvinning eller klädinsamling ännu! Vad hittar du på då, söker jobb? Varför kunde du inte hoppa på och jobba extra?
Känner mig rätt bortskämd med att bara komma med massa positiva saker hela tiden, men vi lever väl alla genom varandra (right?) så förhoppningsvis kan det pigga upp fler!
Den här veckan blir nämligen bara bättre och bättre... idag frågade en kompis till mig om jag vill följa med på en semestervecka i Frankrike i juni, som hon har vunnit!! En vecka på atlantkusten med resa, boende och surfutrustning (!!) betalt. Jag sa ja. En sjukt bra anledning att satsa inför beach -13 också.
Och i kväll sa min "granne" på kören att det kändes tryggt att sitta bredvid mig, bara den kommentaren gjorde min dag ännu bättre!