Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

MEN HEJJJJA! :D Grattis!
Du är så vansinnigt värd det att det är galet. Berätta mer! :D

Pride: Ja, får se det så. Att det snart är över. Men huua. Vill inte gå och lägga mig för då blir det torsdag, haha. Ska plugga lite pepparspray nu och sen gå och lägga mig trots allt. Dör trötthetsdöden typ.

åå, tycker verkligen synd om dig! Skall tänka på dig imorgon :love: Är det på förmiddagen eller eft?

6-0 och slut. :D Förhoppningsvis avstängning i nästa match för en av LHCs bästa spelare för en jävligt ful crosschecking bakifrån mot huvudet. HV var verkligen grymma ikväll, allt utom powerplay stämmer så bra så! Förstår ej vad som är så svårt med PP. När jag var liten var de superbra på PP och det gav nästan alltid ett mål. Tror att Davidsson är den enda kvarvarande beståndsdelen sedan dess, så han får prata lite förstånd med de andra på den punkten tycker jag. ;)

Världens jättekram Sleepan! Efteråt får du unna dig nåt riktigt bra och ha det så alldeles toppen i helgen tycker jag. Du kommer fixa det galant tror jag!

Vad roligt :).
Själv vet jag lite vad jag ska söka till hösten nu & så ska jag på öppet hus på gu imorgon & campus Varberg på måndag.:)

Lorden:GRATTIS!!:D:bump:

Sleepan:Bara jag som fått för mig att pepparspray är skadligt för ögonen?:crazy:
Jag var på Ullared för ca 2 veckor sedan.Handlade mest saker till hemmet.Dom hade inte mkt i klädväg.

13.15 börjar lektionen... Först teoriprov och sen börjar väl det praktiska typ vid 14. Känns skönt att veta att jag har er här som tänker på mig! :love:

Chili: Tack! Som sagt, ert stöd betyder massvis!

Godnatt på er!

Nix, det är inte skadligt. Innehåller chili.
Dock är det inte bra att få det i ögonen om man nyligen opererat ögonen men det har jag ju inte så det är lugnt. Förberett genom att enbart ha glasögon dig och inte linser, för att skapa så lite irritation som möjligt :)

Jag ska inte shoppa så mycket i Ullared så det är bara bra om de inte har så mycket kläder :p hoppas dock på att de har mina favoritBHar. Hade behövt köpa ett gäng :)

ok, lycka till iaf!

Tycker ullareds klädutbud är olika bra olika gånger :p Lite deras grej att inte ha fasta varor, så det kan ju variera rätt bra :p men älskar att åka dit, så är lite avundsjuk :angel:

I LIKE! Visst är det väl okej att bli hängiven supporter lagom till slutspelet? :angel:

Lorden: GRATTIS SOM FAN! Förstår vilken härlig känsla det måste vara! Och redan första april, det är ju jättesnart! :bump:

Sleepan: Skickar pepp från Götet och som sagt, glöm inte att unna dig något när det är över! :)

Är så trött så jag nästan gråter. Ska göra en kraftansträngning och resa mig från soffan, borsta tänderna och släpa mig till sovrummet. Men det tar emot, orkar inte röra mig... Vill ha fredag nu...

*kl*

Jag ska fan gifta mig med Ed Sheeran. Underbara man! :love:

Sitter på jobbet och halvsover, mår sjukt illa just nu. Hoppas inte det är magsjuka på gång, men jag har mått kasst de senaste dagarna. :(

Men nu är det 3 dagar kvar till jag får ledigt! Helvete vad underbart! Nu får jag inte gå och bli sjuk dock, det vore ju rent förjävligt nu när jag äntligen har fått några dagar ledigt från både jobb och skola.

Ellerhur. Säkert asmycket fina kläder i helgen bara för att jag inte har råd att shoppa :p
Drömde inatt att jag hittade träningskläder på REA och hade ångest i drömmen för att jag gjorde av med pengar, haha.

Evvan & Yllva: Tack! :love: Idag känns det trots allt lite bättre men tja, kl 13 i eftermiddag är jag nog inte så jävla kaxig. :p Haha.
Och unnandet får nog bli shoppingen i helgen. Känner mig inte särskilt sugen på god mat eller godis nu iaf, fast tja, det går väl förmodligen över. :p

Lycka till!

Jag drömde också inatt, eller på morgonen snarare. Jag vaknade och trodde jag hade getingar i håret eller runt halsen, världens panik. Det är en av mina fobier, getingar, och speciellt rädd att de ska dyka upp i sängen när jag sover av någon anledning. Helt sjukt, men jag vaknade med världens ryck. :crazy:

Har börjat vakna för tidigt nu, varje morgon vaknar jag allt från någon timme till någon minut före väckarklockan. Det är för det blivit ljust ute tror jag.

Fy vad läskigt att drömma om getingar! Huu!

Jag vaknade med tidigt idag. En halvtimme innan klockan ringde, men det var ganska skönt för då har jag sluppit stressa :)

Hoppar in och önskar lycka till! Kan dock tycka att det är lite elakt att lägga såna läskiga saker på eftermiddagen...

Heja Sleepan, du fixar det! :D

Mitrolle: Fy, jobbigt med såna drömmar! Hoppas det var en engångshändelse i alla fall...

På tal om drömmar underhöll jag mig själv rätt bra på tåget i söndags, råkade nicka till och fick en sån där "fallande" känsla man kan få ibland då, vilket resulterade i att jag ryckte till och kastade iväg mobilen... :angel: Samtidigt som jag inte kunde låta bli att skratta åt det själv så hoppas jag att ingen såg vad som faktiskt hände utan tror att jag bara tappade mobilen i golvet... :D

Ok på så vis men ja låter obehagligt i alla fall.Hoppas att det går bra!
Hade varit skönt att ha ngt liknande med sig ibland.
Tror jag typ blev förföljd av en taxi igår :(.

Mitrolle:Usch vilken obehaglig dröm.:(

Och jag vill även belysa Heddans fantastiska glädjeyttring, båda inläggen skvallrar om att det är någon som är väldigt glad just nu. ;) Det gillas MYCKET! :bump:

Aww tack gumman! :love: Måste ju hitta lite fler glädjeämnen nu när du snart lämnar mig! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 660
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX