Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

PRIDE!
Gjorde precis ditt godis som du gav mig receptet på för en evighet sen, och alltså GAH! Det är supergott! Önskar att jag gjort en hel sats!

Är faktiskt inte så nervös, längtar mest. :D
Även om det bara blir femte gången vi ses (det kändes skumt att skriva, är det bara fem gånger :confused:) så har det ju inte varit några "normala" dejter, utan när vi setts har vi ju umgåtts i 2-3 dagar i rad. Med mycket daglig kontakt däremellan. Så det känns som vi känt varandra längre :p
Ikväll blir det nog bara mys, imorgon ska vi laga mat och gå på bio, blir nog nån promenad om det är fint väder, och söndagen är oplanerad än så länge. :)

Låter så himla mysigt, hoppas ni får en fin helg! :)

Jag började dagen med att tappa tålamodet med min katt och fick inse att hon inte är en bra partner när det gäller uppsatsskrivande. Så jag gick till biblioteket och satt i fem timmar med uppsatsen. Sen gick jag hem och däckade. :p

Vet inte vad det är med uppsatsskrivande. Om jag tar det personligt, om det är väldigt roligt eller om min inre ribba bara höjts ungefär 2000 snäpp så att jag jobbar som en gnu. Men koncentrerat skrivande gör mig helt förstörd efteråt. Är fortfarande skittrött och ska nog inte göra något mer spännande än att tvätta lite ikväll och gosa med min soffa (och kissen, som inte är lika knäpp såhär på dygnet).

Kan du inte dela med dig av det igen? Missade att ta receptet och nu blev jag sjukt sugen, haha. :D
Ska förvisso iväg till en gammal socionomklasskompis (:love:) på fest nu ikväll, men imorgon vill jag säkert ha. :p :) MUMS!

KL

Idag har jag ruinerat mig genom att köpa nya fina, ROSA löparskor. Tur mitt jobb ska betala tillbaka - synd att det kommer dröja innan jag får in pengarna. :p

Alltså, helt sjukt gott! Har bara två formar kvar nu, mina kroppsdelar går liksom dit och tar för sig utan att jag kan hindra dem.

Yllva: Tack, även om det kanske inte är roligt får du se det ur forskningssynpunkt. Det du gör är VIKTIGT!

Sleepan: Ååh. Rosa skor! Hur dyra var dem och var köpte du dem?

Evvan: Låter jättemysigt! Härligt att det känns så bra, och det är klart att det blir annorlunda när man bor så långt ifrån varandra, man måste ju ha dygnslånga dejter från början, det är ju lite speciellt.

kl
Jag och ingenjörn firade förövrigt två år igår, inte officiellt, men det var två år sedan vi träffades första gången. Helt sjukt att tiden går så fort.

Åh, jag har också tittat på nya löparskor - ROSA - Såklart! :D

Har haft mannen över på besök några timmar här på eftermiddagen/kvällen innan han var tvungen att fara vidare till en kompis han lovat träffa ikväll också. Vi konstaterade att vi träffats i 3 månader nu. Galet vad fort tiden går :p

Var ju ute och sprang i förrgår och tänkte att jag skulle springa ungefär varannan dag och jag gav mig ut ikväll efter att han gått och sprang samma runda som sist. Känns sjukt bra, nu är jag superpepp på att fortsätta hålla igång. Därav snarast införskaffande av rosa skor och lite nya löparkläder..

2/3 delar av PANELEN undrar om vi fått se engelsmannen? Om inte vill vi se honom NU. Tack på förhand.

Absolut, påminn mig imorgon så skriver jag det när jag sitter vid datorn (mobilen nu :p)

Grisen: :p :p

----

Har för övrigt en av mina sämsta dagar på länge. Inget jag vill diskutera, men vill få ur mig lite kräk så kanske jag kan gå vidare imorgon. Känns mer produktivt än att skriva "jag vill dö!!" Som status på fejjan iaf :grin:

Absolut, påminn mig imorgon så skriver jag det när jag sitter vid datorn (mobilen nu :p)

Grisen: :p :p

----

Har för övrigt en av mina sämsta dagar på länge. Inget jag vill diskutera, men vill få ur mig lite kräk så kanske jag kan gå vidare imorgon. Känns mer produktivt än att skriva "jag vill dö!!" Som status på fejjan iaf :grin:
Undret tycker också om ditt godis! Hon är sur för att jag ätit upp allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka