Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Jag köpte rosa skor på Löplabbet. Asics som kostade 1600:-
Finfint!

Pride: Jag ska påminna! :D
Och du, bara spy ur dig hur mycket du vill :love:

Hoppas att det gick bra med sprejen.
Menade mer att det hade varit skönt att ha ngt på jobbet ibland.Inte hänt mig ngt större men har ju hänt flera utav mina kollegor.
Taxin körde en väg & i en takt,tom som man inte gör fast aja det gick ju bra.

Lorden:Grattis igen!!:bump:

Julgris':Ja tiden går väldigt fort :eek:..

Pride:Hoppas att du får en bättre dag idag :).

Evvan:Tycker att det låter lovandes mellan er så hoppas att helgen blir bra.:)

Idag ska vi åka & kolla på en ny katt som vi fått tips på från uppfödaren.Tyvärr har det uppstått lite mer problem med tilltänkta katt.Dock har vi ju skaffat oss lite nya vänner på vägen så vi kommer ju hälsa på där.Får se hur det går i eftermiddag.

kl

Här kommer receptet på Pride's supergodis :D :d

200g smör
2dl socker
1dl sirap
3-4msk kakao
1msk vaniljsocker

kokos, cornflakes (och ev. vetepuffar) efter smak :)

Detta är en "hel" sats, jag gör ofta 1/4 och äter som kvällssnacks :d

Okej... nu är det såhär att jag glömde ta fältanteckningar, och sen så har jag extremt lätt för att få minnesluckor så jag måste tyvärr göra er besvikna... Kommer dock ihåg att det inte blev något napp, att jag slarvade bort mina nycklar så jag fick ringa en klasskompis som bor i huset jämte och sova på hans soffa. Hittade såklart nycklarna i en ficka på tröjan idag. FATTAR inte hur jag inte kunde hitta dom igår natt. Men ja, den (jag) som trodde att livet skulle bli mindre händelserikt efter 25 hade nog fel! Nu dags att åka till jobbet, woho! :p

Mums! Får kanske bli en halv sats sådana ikväll. :D
Jag har nyss varit ute och testat mina nya fina, mycket snabba, rosa skor så jag kan äta godis med gott(nästan iaf :p) samvete! ;)

Som självutnämnd forskningsledare är jag BESVIKEN på din glömska, men jag är tacksam för ditt tappra försök! Antar att du nu lärt dig att en anteckningsbok alltid ska vara med i väskan vid utgång! Det kommer fler chanser.
Lyckat med nyckeln där förövrigt, hehe.

*kl*

Ibland blir jag bara så jävla less på mig själv! :( :( Dags för mig att krypa ner under en sten i skogen och gå i ide tills jag kan skärpa till mig ordentligt.

Vet ni vad jag lyckades med ikväll? Jo, trampa snett och ramla i en stentrappa och skada foten. Så nu sitter jag på jobbet och har asjävlaont! :cry: Går det inte över tills jag slutar får jag kanske åka till farbror doktorn! :(

Det blir kryckor och bandage i ca två veckor. Jag som tänkte att jag skulle börja sitta på min unghäst om två veckor. Förlåt, men fyfan vad less jag blir. Först nacken och sen det här.. :cry: :cry: Tror inte att det är meningen att jag ska rida in någon häst eller få rida när jag är ledig och inte behöver stressa. Imorgon går jag på fyra dagars ledighet och sen jobbar jag några dagar och sen en veckas semester - och så skadar jag mig!

Förlåt för allt gnäll, men jag är bara så jävla ledsen :(

Haha, jag har ju ingen bild ju... Och jag är ytterst tveksam till att addan tog nån bild :D
Han finns visserligen på fejjan, men har ingen ny bild där.
Nu har jag bokat buss upp till Sthlm för nästa helg! Då blir det nog RAW. :)

Måste göra dig (och alla andra) besvikna och säga att jag inte tog någon bild på engelsmannen. Men han såg bra ut vad jag minns :D

Japp, han åkte hem i eftermiddags! Jag vet knappt vad jag ska berätta, hela helgen har bara försvunnit... Han kom hit i fredags kväll, då var vi bara hemma och myste. Igår gick vi på promenad en sväng på förmiddagen, halvsov sen en stund i soffan, lagade mat och gick på bio på kvällen. Idag blev det en rejäl sovmorgon så vi hann inte göra så mycket. Så det har varit en rätt lugn helg, men mycket trevlig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka