Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Jag har haft utbildningsdag på jobbet hela dagen. Riktigt trevligt faktiskt, även om lokalen vi sitter i är något för liten så man typ somnar av syrebrist..

Sökte lite impulsivt en kurs som det är sen anmälan på och den börjar redan i april, en handledarutbildning. Mina vänner ska också gå den och eftersom vi alltid har studenter och nya inskolningar så känns det bra att gå den utbildningen så man får lite mer pedagogik och 'kött på benen' i hur man ska vägleda studenter/nya medarbetare. Den blir på halvfart så det gör jag samtidigt som jag jobbar heltid isf.

Shit vilken schyst vinst! Och vad snällt av kompisen, härligt! :D

Evvan: Det låter superfint, allt det där! :love:

I need pepp.

Haft en superfin dag med min mor då vi käkade frulle ihop, sen rensade vi i mitt förråd och efter det har vi fikat och sett på film. Men nu när hon åkt hem mår jag röv.
Det är nämligen dax för pepparspray imorgon och jag är så rädd att jag mår illa. Feteångest, verkligen.
Fan fan fan.

Öppna spritflaskan? :angel: Jag hade nog iaf varit lockad att dämpa ångesten för kvällen, samt knalla dit bakis och sådär lagom avslappnad. :angel: Det är ju inte direkt en mysig händelse! Men har ni inte redan gjort detta en gång?

ELLER så slår du på nian och joinar mig i lite vrålande till Hv-LHC! :D

Haha, jag mår alltid så illa när jag är bakis så jag tror det är en dålig idé, tyvärr. Men det låter verkligen som en lockande plan annars. :p
Har bunkrat upp med ipren & alvedon iaf. Tänkte dra i mig ett gäng( 1 ipren + 2 alvedon, vilket ju rekommenderas) strax innan så kanske det lindrar lite iaf... Det borde ju fan göra det?
Och nej, detta har vi icke gjort. Bara övat med pepparspraysflaskor med vatten i :p (det var roligare... :angel:)
Snackade dock med en tjej i en annan klass nyss och hon avdramatiserade det hela en hel del för mig, vilket jag tackar för! :p

Och HV skippar jag nog du. Blir lite mer pepparspraysplugg, en dusch och packning inför en helg i Götet(och Ullared!!! :D)

Åh men usch för pepparspray! Är säker på att du kommer klara det jättebra dock, och sen kommer det vara så sjukt härligt när det är över!

Mm, I hope so! Har en fantastisk(hoppas jag! :D) helg framför mig så det ska nog bli fint det här!

Ska du till Ullared i helgen?

Pepparsprayen kommer du fixa bra förresten, tänk på att det är imorgon och aldrig mer!

Tanken är det ja! :) Inte säker på om det blir lördag eller söndag ännu dock. Ska du dit? :D

Och tack, jag hoppas det! :)

KL

HEJ!

Aj äm so friggin' tokglad! Ibland händer saker lite sådär välkommet oväntat och det är precis vad som pågår hos mig just nu, nästa vecka ska jag skriva kontrakt på min alldeles egna (nåja) lägenhet! Första April är det bye bye mammas radhus och hello egen lya.
Apglad och smått livrädd. :D :bump:

MEN ÅÅH VAD GLAD JAG BLIR!!! :D :D :D Du är sååååå värd det, helt fantastiskt ju!

Jag är förresten ganska glad själv. Hästarna går så sjuuukt bra nu, alla fyra! Imorgon drar jag iväg på avelsvisarekurs med en av dem, vilket ju kan bli intressant... :angel: Borde inte vara några problem förutom att det är stor risk att bromsen slutar fungera... :p

Hade dessutom väldigt trevligt i helgen som var också, så det hoppas jag det blir en repris på snart. :D

åh, förstår att det känns lite jobbigt med pepparsprejen, men snart är det över :) Och ULLARED är något bra att peppa med :idea:

lorden: Yay!!! :bump: Hur kom detta sig?
Då kanske det vänder för mig snart med :idea: :grin:

Woop woop! Fan vad kul! :D

Och jag vill även belysa Heddans fantastiska glädjeyttring, båda inläggen skvallrar om att det är någon som är väldigt glad just nu. ;) Det gillas MYCKET! :bump:

Och på den här fronten så står det 4-0 till HV inför sista perioden... Miiihihi!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 659
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010