Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart tog LL vägen då?
Uppdatering kommer
Fick ett litet problem med en styck bil, en mobil och en smörgåstårta..
Ber om ursäkt för det, återkommer så snart jag rätt ut det
Alltså hypotesen blir ju att du är ulv (eftersom jag har röstat på dig). Du skriver att och antar att det är bara 1 ond som OT-ar. Bara det är lite skumt, hur kan du veta det tänker jag då? Du "vet" det för att du inte skulle ha OT-at med en kollega. Alltså har du redan tagit avstånd från möjligheten att det är 2 eller 3 som OT-ar. Att stänga dörrar är skumt tycker jag.
Precis, plus att spelet kan svänga otroligt snabbt.
Jaha, vad är det för halmstrå jag försöker hitta då menar du? Jag ifrågasätter sådant som jag tycker låter konstigt, skulle jag inte gjort det?
Alltså hypotesen blir ju att du är ulv (eftersom jag har röstat på dig). Du skriver att och antar att det är bara 1 ond som OT-ar. Bara det är lite skumt, hur kan du veta det tänker jag då? Du "vet" det för att du inte skulle ha OT-at med en kollega. Alltså har du redan tagit avstånd från möjligheten att det är 2 eller 3 som OT-ar. Att stänga dörrar är skumt tycker jag.
Att ställa sig in är väl inte en jättekonstig taktik, alltså inte en konstig sak att reagera på i min ände. Lite det som gjorde att jag reagerade var att du bara sett mig i en lek, du vet inte om jag verkligen är vass eller inte liksom.
Och varför är det konstigt att jag skriver ut det jag reagerar på? Det är ju vad leken går ut på, och ja det är tunna saker i början men det gäller ju alla?
Var menar du att jag pekar ut dig för otande? Ja du var en av dem, men jag nämner inte namn öht för att inte peka ut någon. Min fundering är snarare att typ en av de som otar är ond och resten goda, och jag vet inte vem som är vem.
....fast lite intressant att du förutsätter att det är dig det handlar om. Vet inte vad det säger dock.
Hur kan en smörgåstårta vara ett problem?
Klart man kan, men vad ska man göra om man inte sett något misstänkt av andra, om man inte vill BOPa liksom?
Alltså det känns som sematik liksom, hur man väljer att uttrycka sig, och även om du säger att du tar upp det du reagerar över tycker jag att det är en märklig sak att reagera över.