KL här kommer några lösa tankar från mig.
För det första så har jag ju lovat mig själv att jag inte ska fastna i en tanke eller i en diskussion, så efter gårdagens utredning med Mammas så släpper jag henne för stunden (och ja, jag hade både misstolkat och missat en mening som var rätt så väsentlig för mitt teoriande) det kanske kommer finnas skäl för mig att återkomma till henne vad det lider.
Bumpo – munhugger lite med MM, pga sin röst på henne. Jag ser inget skumt i det. Jag gillar dock inte heller riktigt MM’s antydning om att bumpos röst är så svag att det snarast är en BOP. Bumpo förklarade redan igår att hon mådde rätt så kass. Jag ser det som så att hellre en röst med en svag motivering än ingen röst alls. Mår man pyton så tar man vad som man hittar. Jag hoppas att bumpos huvud skärper sig så jag får se mer av henne
Vira som då röstar på bumpo och tycker det är bättre om hon INTE röstar(ehurrm, det är väl att bryta mot ulvspelets regel numero uno?). Som jag skrev ovanför, mår man pyton så blir det inte alltid superteorier, lägg därtill att det är första dagen då finns inte så mycket att gå på. Jag tycker faktiskt at Viras teori mot bumpo är om möjligt ännu svagare än den som bumpo hade om MM. Sen vet jag inte riktigt vad jag tycker om Viras förklaring i inlägg #262 ”
Detta skulle jag gärna vilja få en förklaring till. Hur kan du hitta en som du inte tror är ulv men det var bara den du kunde teoria om? Det går faktiskt inte ihop för mig.