Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag kan vara med, är dock väldigt dålig så LL kanske får ge min sida någon bonus :)

LL: Paddington tema :Melodifestivalen på Landsbygden 😅

1. Habina
2. heffaklumpen (om leken kommer igång tidigast lör-sön)
3. Mirtai
4. Qitis
5. fio
6. LenaH
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Lobelia
10. Kilauea
11.karamelldrottningen
12.Ileo
13.
14.

Jag röstade väl inte på dig en enda gång?
Jag kan inte vara med denna gång eftersom jag ska ägna mig åt att åka till Oslo och gå på konsert och sen ska jag fira mitt nya liv och det kommer vara delfinstadie rakt av
i sista lynchen gjorde du väl det? Men du lurade mig ju totalt att du var god :devil:

Alltså, jag är lite sugen på att vara med, men misstänker att det kan bli tufft att få till tidsmässigt… Om ni lovar att lyncha/käka mig absolut senast måndag (kanske helst söndag) så kaaaanske det funkar. 😂

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 193
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 259
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 097
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 692
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring