Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Paddington tema :Melodifestivalen på Landsbygden 😅

1. Habina
2. heffaklumpen (om leken kommer igång tidigast lör-sön)
3. Mirtai
4. Qitis
5. fio
6. LenaH
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Lobelia
10.
11.karamelldrottningen
12.Ileo
13.
14.

Hur mycket jag än skulle vilja vara med finns inte tiden just nu.

@Hedinn jag lovar att antingen lyncha eller käka dig (beroende på vilken sida jag hamnar ;)) enligt önskemål 🤠 bara leken kommer igång och det gör den ju bara vi får minst en till som skriver upp sig ?
Pretty Please :angel:

@Hedinn jag lovar att antingen lyncha eller käka dig (beroende på vilken sida jag hamnar ;)) enligt önskemål 🤠 bara leken kommer igång och det gör den ju bara vi får minst en till som skriver upp sig ?
Pretty Please :angel:
Om ni behöver en till, första DL då blir imorgon och ni ser till att jag är ute absolut senast måndag (alternativt att nån som åkt tidigare kan ta över min roll) så kan jag vara med. :D

Om ni behöver en till, första DL då blir imorgon och ni ser till att jag är ute absolut senast måndag (alternativt att nån som åkt tidigare kan ta över min roll) så kan jag vara med. :D
jag kan inte få upp leken idag... men jag kan få upp den i morgon m första DL på lördag. Jag kan se till att din karaktär blir full som delfin och kickad från greenroom om ingen fått ut dig innan måndag, är det ok ? ;)

Håller du dig vid liv så kan jag ersätta dig om du skriver en kort sammanfattning om vilka vi misstänker och varför. Så att jag slipper läsa ikapp :p

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 214
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 268
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 105
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 702
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka