Varulvslekarnas anmälningstråd

LL:

1. Habina
2. heffaklumpen (om leken kommer igång tidigast lör-sön)
3.
4.
5.

Känns superkonstigt att skriva upp sig för en ny lek när den förra inte ens är officiellt slut? 😆😂 (Eller så har jag missuppfattat och detta är också någon form av förvirra-heffa-skämt haha)

LL:

1. Habina
3.
4.
5.

Känns superkonstigt att skriva upp sig för en ny lek när den förra inte ens är officiellt slut? 😆😂 (Eller så har jag missuppfattat och detta är också någon form av förvirra-heffa-skämt haha)

Sorry! Min text försvann tydligen. Ville mest anmäla mig för jag blev så leksugen när jag följde leken. För första gången nånsin fattade jag saker. :love:

LL: Paddington

1. Habina
3. Mirtai
4. Qitis
5. @fio
6. LenaH

PRESSMEDDELANDE
SVT har haft stora problem att hitta nya deltagare och programledare till årets MELODIFESTIVAL.
Så RADIO Q4 är först fram med att presentera årets programledare - PADDINGTON GÖR ÄNTLIGEN COMEBACK!!

Pga av det låga intresset har vi fått flytta årets deltävlingar i Malmö, Göteborg och Västerås till Åmål, E4-baren samt Sibylla-kiosken Mamma Mos i Bollnäs. Men våra artister kommer inte göra någon besviken! Habina featuring Paow, Mirtai, vem glömmer klassiker som Älgar i våra hjärtan och Sundsvalls bästa kondis? För att inte glömma Fios fantastiska tolkning av Fadderian Fadderai.....

Årets Mello kommer bli oförglömlig!!

LL: Paddington

1. Habina
3. Mirtai
4. Qitis
5. @fio
6. LenaH
7. Blacksmithfarm

Onsdag har jag lite ont om tid. Så ser gärna första DL tidigast torsdag.😊

LL: Paddington tema :Melodifestivalen på Landsbygden 😅

1. Habina
3. Mirtai
4. Qitis
5. @fio
6. LenaH
7. Blacksmithfarm
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Vi behöver fler deltagare 🤠

1. Habina
3. Mirtai
4. Qitis
5. @fio
6. LenaH
7. Blacksmithfarm
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Vi behöver fler deltagare 🤠

Kan nån skriva upp mig? Jag har bara tillgång till fånen för tillfället.

Med förvaringen att jag jobbar tidig fm i början av veckan och natt i slutet så jag kanske får rösta tidigt

1. Habina
3. Mirtai
4. Qitis
5. fio
6. LenaH
7. Blacksmithfarm
8. @Elo
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Jag som avskyr melodifestivalen. Men det är klart, med min sångröst (så länge jag inte blir nervös) och @paow s tuttar i nån vulgär klänning så löser det sig säkert.

Jag kommer delta med en ny text till Loa Falkman gamla låt. Min heter ”Mammas bil”. :laugh:

”Den kör oss upp bland stjärnorna, mammas bil. Mammas bil, tar oss över gränserna.”

1. Habina
3. Mirtai
4. Qitis
5. fio
6. LenaH
7. Blacksmithfarm
8.
Elo
9. Lobelia
10. Kilauea
11.
12.
13.
14.

Jag har egentligen lite ont om tid men det vore kul och jag behöver lite positivt i mitt liv just nu.

@Lobelia

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 174
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 253
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 092
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 685
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka