Får vi två anmälda till kan jag försöka få upp leken senast lördag, då borde den vara klar till nästa helg om inte båda sidor spelar fenomenalt och har en himla tur.Kommer vi igång nu så man kanske är färdig innan nästa helg så kan jag vara med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får vi två anmälda till kan jag försöka få upp leken senast lördag, då borde den vara klar till nästa helg om inte båda sidor spelar fenomenalt och har en himla tur.Kommer vi igång nu så man kanske är färdig innan nästa helg så kan jag vara med!
Jag jobbar i helgen (långa timmar) så jag kanske är lite inaktiv men jag kan vara med om det är ok.@Blacksmithfarm ? Kan det funka nu ? Vi är nära lekstart om du kan och @bollen__ också hänger på?
Eller @Kilauea ?
Alla andra är också välkomna att skriva upp sig såklart Båda nya , välbekanta och återvändare
Ja men då så. Du är uppskrivenJag jobbar i helgen (långa timmar) så jag kanske är lite inaktiv men jag kan vara med om det är ok.
Vi spelar alltid fenomenalt (oavsett sida )-det är ju LL(s) Som gör att det inte går enligt plan juFår vi två anmälda till kan jag försöka få upp leken senast lördag, då borde den vara klar till nästa helg om inte båda sidor spelar fenomenalt och har en himla tur.
Det borde gå, ska snacka med kumpanen, anmälan kan vara öppen ett tag till för lottar inte roller förrens de sista detaljerna är fixadeVad kul Det torde inte vara omöjligt väl @Manytwistedminds ?
Ska inte vara några problemGärna DL 21.30 om det går.
Tack för taggen, hakar på@Blacksmithfarm ? Kan det funka nu ? Vi är nära lekstart om du kan och @bollen__ också hänger på?
Eller @Kilauea ?
Alla andra är också välkomna att skriva upp sig såklart Båda nya , välbekanta och återvändare