Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade varit jättekul, men jag befarar lite väl mycket tidsbrist. Vardagarna går ut på att jobba, äta och sova numer så risken är lite för stor att jag inte kommer orka leka varje dag. Tyvärr.
Jag är lite sugen, men samtidigt tar det emot då jag känner att jag är för dålig på det och inte blir bättre. Försöker förstå hur man ”ska” göra, men blir inte klokare för det
Men välkommen i klubben för ingen fattar nånting .Jag är lite sugen, men samtidigt tar det emot då jag känner att jag är för dålig på det och inte blir bättre. Försöker förstå hur man ”ska” göra, men blir inte klokare för det
Haha, skönt att höra!Men välkommen i klubben för ingen fattar nånting .
Jag har spelat ett bra tag och enda gången jag vet nånting är när jag är ulv
Hojta när du har listat ut det, för jag vill också veta!Jag är lite sugen, men samtidigt tar det emot då jag känner att jag är för dålig på det och inte blir bättre. Försöker förstå hur man ”ska” göra, men blir inte klokare för det
Jag också!Hojta när du har listat ut det, för jag vill också veta!
Nej klart du inte är för dålig!Jag är lite sugen, men samtidigt tar det emot då jag känner att jag är för dålig på det och inte blir bättre. Försöker förstå hur man ”ska” göra, men blir inte klokare för det
Har tyvärr inte tid just nu, men tackar för taggen!
Nej klart du inte är för dålig!
Det är ju bara att vi har varit duktiga och jagat folk till lekarna och att man bara kan tagga 5 per inlägg. Så se det som ett tecken på vårt stora engagemang, eller nåt...Rimligt att jag skrivit 217 inlägg i den här tråden, @Idahoe på andra plats har skrivit 130 jag kanske behöver en ny hobby eller nåt?