Sv: Sherlock (Varulvslek)
MM: Verkar hålla med mig i lite väl många saker, vilket gör mig lite nervös och paranoid Och det var hon som började det här med två rader till spionen *mutter, mutter* På neutral just nu.
Andra säger att hon är lite bitsk i sina svar till dem, men det säger mig inget då hon brukar uppfattas så spela roll vilken sida hon står på. Och det här med att hon reagerade på Mammas när hon skrev om OTande, det har blivit lite fokus på det här (kanske någon nånstans har försökt starta ett drev?) men jag tror att det är snarare någon slags missuppfattning och pga olika åsikter.
Röstar på OOS, baserat på aktiviteten, inget konstigt tycker jag med tanke på att det är bara första dagen.
Dramatik: Reagerade på att jag riktade min mening till alla goda, vilket jag hade tänkt skulle hålla mig som neutral i den meningen, men samtidigt känns det inte så ont med tanke på hur ofta man reagerar så fort någon skriver "vi goda" eller "ni goda" eller "alla goda" Håller fortfarande ett vakande öga på henne, men det gäller alla spelare.
Jag får hennes ulvradar att tjuta
känns sedan lite bitsk mot MM, lite ovanligare när det gäller drama och lite väl fokuserat mot just MM?
Caisa: Har inte sett Sherlock Annars ganska mycket OT förutom lite om smeden, men det finns inte så mycket annat att prata om ännu och jag är själv ganska mycket OT. Neutral just nu.
Kom in nu när jag höll på med det här, och röstade på dramatik med en förklaring som jag förstår då jag tänkt lite i samma banor.
OutOfService: Har pilgiftgrodor Har inte svarat på den obligatoriska frågan?
Har inte varit inne idag.
Niyama: Inget sett och inget hört
Har nu svarat på den obligatoriska frågan men säger att hon tror att onda vinner om tjuven inte äter någon ulv, känns lite som ett konstigt svar?
Lite undvikande?
cirkus: Har svarat på den obligatoriska frågan.
Ganska få inlägg känns det som, har inte reagerat på något ännu.
Mammas: Hon gör mig nervös när hon inte dyker upp
Har dykt upp och svarat på den obligatoriska frågan; att den sida som spelat bäst är den som vinner. Är annorlunda svar från att säga att den goda sidan vinner men jag känner att det är snarare Mammas pragmatiska sida som dyker upp här än att det skulle tyda på att hon är ond eller god. Gillar inte OTandet
Bumpo: Har hittat till leken, men inte svarat på den obligatoriska frågan.
Har nu svarat på den obligatoriska frågan. Och rösten på MM känns lite mera som att greppa efter halmstrån.
Habina: Har svarat på den obligatoriska frågan.
Funderar om jag och drama kan vara två ulvar som "hoppar på" varandra i början, känns lite osannolikt men funderingen känns mest oskyldig.
Hedinn: Säger att Myrten is a dull girl annars hittat leken, men inte svarat på den obligatoriska frågan?
Har nu svarat på den obligatoriska frågan, vet inte om de onda eller goda vinner, tycker inte att det säger så mycket om vilken sidan hon står på.
Vira: Förundras över att många svarar att de tror att de goda kommer att vinna, varför? Pga hon inte spelat i en lek med obligatorisk fråga eller ett försök att rikta bort misstankar?
Lyckades få Mammas lynchad i en tidigare lek
Röstar på bumpo, vilket kan vara lite märkligt då jag vet från tidigare lekar att bumpo kan vara oaktiv under helgerna så jag tycker att det kanske inte säger så mycket - men kanske Vira inte vet det.
Puh, jag hann men jag vet inte om jag kom fram till något
Jag använde den gamla listan för att se om något hade förändrats.
Jag ville inte riktigt rösta på dramatik då hon röstade på mig, och min röst kan då tolkas som en "hämndröst". Men jag har inte kunnat hitta mycket om alla, och de flesta känns som "neutrala" för mig eller så vill jag se mera från dem. Men fokuset hon hade på MM kändes lite ulvigt.
Hoppas att detta duger..!