Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde de? Jag satt också i lyan då och det var verkligen inget de kommit överrens om isf.
Man behöver ju inte komma överens om något sådant. Det gjorde inte jag och LindgrenV när vi gjorde så i en annan lek där vi var ulvar. Däremot kom vi överens om senare vilken av oss som skulle offras om det kom till det.
Ingen annan?Jag tycker iaf att det finns 11 att misstänka. Dvs alla utom mig eftersom jag vet min egen roll.
Hur kan man i förväg bestämma vem som ska offras? Det beror ju på vem som har mest misstankar mot sig och vem som ev. kan vara siad?
KL
Jag ser inte alls nåt konstigt i det Mammas skrivit och förstår inte riktigt de reaktioner som var på det, men om det är ärliga missuppfattningar eller försök till att hitta nåt att reagera på är ju svårt att säga. MMs reaktioner tycker jag ju personligen känns lite överdrivna och hon hugger snabbt tillbaka på Mammas, men det är ju inget som gör henne ond eftersom det har hänt tidigare, när hon varit god. Det jag i så fall reagerar på är MMs röst. Inte att hon röstade på en inaktiv, men att hon bara nämner bumpo och OOS som inaktiva. Jag, cirkus och Niyama (kanske även fler?) kunde väl varit med i den listan också? Varför utesluts vissa?
Hur kan man i förväg bestämma vem som ska offras? Det beror ju på vem som har mest misstankar mot sig och vem som ev. kan vara siad?
Jo, men jag har ju inget att misstänka dom andra för än så länge. Leken har ju inte kommit igång och av dom som skrivit än så länge ser jag inget misstänksamt av än, mer än dig som verkar försöka hitta något halmstå om mig som det känns som.
Att ställa sig in är väl inte en jättekonstig taktik, alltså inte en konstig sak att reagera på i min ände. Lite det som gjorde att jag reagerade var att du bara sett mig i en lek, du vet inte om jag verkligen är vass eller inte liksom.
Och varför är det konstigt att jag skriver ut det jag reagerar på? Det är ju vad leken går ut på, och ja det är tunna saker i början men det gäller ju alla?
Var menar du att jag pekar ut dig för otande? Ja du var en av dem, men jag nämner inte namn öht för att inte peka ut någon. Min fundering är snarare att typ en av de som otar är ond och resten goda, och jag vet inte vem som är vem.
....fast lite intressant att du förutsätter att det är dig det handlar om. Vet inte vad det säger dock.
Men hur ska jag kunna tolka det på något annat vis? Jag var ju en av dom som skrev mycket OT igår. Självklart antar jag att det inlägget även var riktat till mig.
Kan du citera första delen i det inlägg du menar så jag vet vilket det är?
Jag säger inte heller att du pekade på just mig. Men eftersom jag skrev OT så kände jag mig utpekad. Och eftersom du skrev inlägget så kändes det lite som att du ville sätta ljuset på dom som skrev mycket OT igår.
Självklart kan jag också ha misstolkat ditt inlägg.
Jag skrev ett inlägg till dig i anmälningstråden igår eftersom vi inte spelat tillsammans innan, inte för att bortförklara mig, men jag brukar uppfattas som lite bitskDet är inte meningen men jag uppfattas så.
Måste bara påpeka att det inte är så svårt att räkna ut vilka du pratade om?Vi var ju typ bara tre personer som OTade mest den kvällen.
För att det finns ingen annan jag ser som misstänkt just nu. Så jag kan liksom inte misstänka någon annan..
Jag tycker man borde svara på den frågan relativt tidigt från att leken kommer igång. Det är ju meningen att frågan ska få fart på leken.
Ingen annan?Jag tycker iaf att det finns 11 att misstänka. Dvs alla utom mig eftersom jag vet min egen roll.
Det jag reagerade över var att det på MM lät som att det var enbart henne jag riktade mig till och inte alla som OTade.
Det här inlägget av dram skaver lite. Ok att man egentligen misstänker alla, men om man inte tycker att någon annan gjort något som sticker ut är det väl klart att man går på den som sticker ut? Vad ska hon göra annars? Säga "Alla är lika misstänkta" och BOPa?
Alltså jag vet inte, det känns bara lite lätt på något vis att gnälla på MM när hon måste rösta tidigt.