Ja, när jag nu tänker lite på det. Ok för att många kvinnor har i alla fall någon erfarenhet av gränslösa män. Jag förstår om kvinnor ser det som något man aktivt behöver förhålla sig till. Män är ju farliga för kvinnor, det vet vi ju.En tjej här skrev nåt liknande för ett tag sedan. Hon berömde en man som brutit i ett läge då alla inte hade kunnat bryta. Jag förstår inte varför vissa män och vissa kvinnor på det viset kläcker ur sig saker som bygger på att män är djur.
Men att så pass många män alltså dels antar att flertalet andra män inte respekterar kvinnors gränser för sin kropp, DELS tror att de är något slags gåva till mänskligheten när de själva inte begår lagbrott på området!? Jag fattar inte hur man NÅGONSIN, I NÅGOT AVSEENDE skulle kunna lita på en man som säger/skriver som den @TygerTyger träffade på. Och han framställde det som en av sina goda egenskaper!
Eller som du, Pegasus63 valde att formulera dig tidigare. Vad tror du själv att du berättar för oss om dig själv med ett sådant inlägg?