Det där tycker jag är väldigt vanligt och vart med om det själv ett antal gånger, och även tråkigt nog bland mina vänners män som självklart ju kan avbryta men inte är på bra humör och surar länge pga av det, hela kväll och nätterna är förstörda för dom om dom inte får sexa klart. Det gör att en del av dom fortsätter trots att dom egentligen inte vill för stämningens skull, för att dom inte orkar med surandet om dom inte får komma.En tjej här skrev nåt liknande för ett tag sedan. Hon berömde en man som brutit i ett läge då alla inte hade kunnat bryta. Jag förstår inte varför vissa män och vissa kvinnor på det viset kläcker ur sig saker som bygger på att män är djur.
Det går tyvärr en röd tråd igenom alla mina vänners förhållanden som trots allt har män som är väldigt olika varandra annars till vardags men den biten är dom otäckt lika på. Det gör att jag är väldigt nöjd nu utan förhållande för jag orkar inte med pressen att någon måste få ha sitt sex för att stämningen ska vara bra.
Till och med stött på dom som påstår att män måste fullfölja, att det är skadligt för dom att inte få komma, näe jag har inga jättehöga tankar om män på det sättet. Självklart är inte alla sådana men jag har knappt hört talas om någon som inte är sådan.