Enkelt utryckt...Hur tänker du egentligen?![]()
Vill du inte knulla, är något fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enkelt utryckt...Hur tänker du egentligen?![]()
Döma?
Jag dömer ingen
Det va du som tyckte "husfridssex" va sorgligt
Många sexpartners däremot tycker jag är lite desperat och tragiskt
Jo, för min del skulle det vara väldigt sorgligt, men kanske inte för allaTycker inte du det? @AliceZeta
Jag håller inte med digMen jag antar att man rent teoretiskt kan vara jättelycklig i ett förhållande där den ena vill ha sex massor och den andra inte alls. Sex med en tredje person?
@AliceZeta jag tror visst att man kan vara för trött för sex utan att det har det minsta med förhållandets kvalitet att göra. Har du småbarn hemma? Sex är ingen skyldighet.
Om människor är kära och kåta. Då sexar domSå om man är tillräckligt kär ska man skita fram sexlust trots att man är dödstrött?Annar är nåt fel.
Vad menar du?Varför måste man vilja?
Enkelt utryckt...
Vill du inte knulla, är något fel
Att vara trött eller upptagen med annat dög inte som förklaring, självklart så måste det vara fel på mig? Att jag inte tänkte på det?! WoW, huvudet på spiken, men det får ju inte vara husfridssex, så då måste det ju vara fel på förhållandet om båda inte alltid är i fas ...Ingen är för trött eller upptagen för att sexa, om man vill
Om lusten finns, så knulla människor, vi har stor fantasi när det gäller att ta tillfällen till sex
Om vi vill...
Har du varit kär någon gång?Kan man inte vara bara kär, men inte kåt? Eller tvärtom? Kär och trött? Kär och sjuk? Kåt men trött, inte så kär?
Jag är väldigt kär i min fästman, och det har jag varit i sju år. Ibland är jag kåt, ibland är jag kåt men trött, ibland är jag kär och kåt, ibland kär men inte så kåt. Kär är jag dock alltid.Har du varit kär någon gång?
Va du då kåt?
Då är det ju lugnt jöööJag är väldigt kär i min fästman, och det har jag varit i sju år. Ibland är jag kåt, ibland är jag kåt men trött, ibland är jag kär och kåt, ibland kär men inte så kåt. Kär är jag dock alltid.
Tja, lite jobbigt låter det alltAtt vara trött eller upptagen med annat dög inte som förklaring, självklart så måste det vara fel på mig? Att jag inte tänkte på det?! WoW, huvudet på spiken, men det får ju inte vara husfridssex, så då måste det ju vara fel på förhållandet om båda inte alltid är i fas ...
Lessen älskling, men gaten stänger om 20 minuter och jag missar flyget om jag inte tar taxin som väntar på mig utanför. Ja, du har rätt, det här förhållandet är fel, om du tar ungarna så behåller jag huset? Är du snäll och flyttar ut medan jag är på affärsresa i två dar?![]()
Fråga din man om det är ett problem om du inte vill sexa merVarför måste det vara ett problem?
Jag vet inte? Jag ser inte varför just sexet skulle vara just en för alla avgörande faktor vid bedömning av förhållandets hållbarhet och kvalitet? Om man trivs väldigt bra tillsammans ändå?Tja, lite jobbigt låter det allt
Tror du att relationen håller?