Sex är limmet i en relation

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag antar att man rent teoretiskt kan vara jättelycklig i ett förhållande där den ena vill ha sex massor och den andra inte alls. Sex med en tredje person?

@AliceZeta jag tror visst att man kan vara för trött för sex utan att det har det minsta med förhållandets kvalitet att göra. Har du småbarn hemma? Sex är ingen skyldighet.
Jag håller inte med dig

Om lusten finns, så knulla människor, vi har stor fantasi när det gäller att ta tillfällen till sex
Om vi vill...

Enkelt utryckt...

Vill du inte knulla, är något fel
Ingen är för trött eller upptagen för att sexa, om man vill
Att vara trött eller upptagen med annat dög inte som förklaring, självklart så måste det vara fel på mig? Att jag inte tänkte på det?! WoW, huvudet på spiken, men det får ju inte vara husfridssex, så då måste det ju vara fel på förhållandet om båda inte alltid är i fas ... :wtf:

Lessen älskling, men gaten stänger om 20 minuter och jag missar flyget om jag inte tar taxin som väntar på mig utanför. Ja, du har rätt, det här förhållandet är fel, om du tar ungarna så behåller jag huset? Är du snäll och flyttar ut medan jag är på affärsresa i två dar? :angel:

Jag är väldigt kär i min fästman, och det har jag varit i sju år. Ibland är jag kåt, ibland är jag kåt men trött, ibland är jag kär och kåt, ibland kär men inte så kåt. Kär är jag dock alltid.
Då är det ju lugnt jööö

Problemet är bara om man aldrig har lust i sitt förhållande

Att vara trött eller upptagen med annat dög inte som förklaring, självklart så måste det vara fel på mig? Att jag inte tänkte på det?! WoW, huvudet på spiken, men det får ju inte vara husfridssex, så då måste det ju vara fel på förhållandet om båda inte alltid är i fas ... :wtf:

Lessen älskling, men gaten stänger om 20 minuter och jag missar flyget om jag inte tar taxin som väntar på mig utanför. Ja, du har rätt, det här förhållandet är fel, om du tar ungarna så behåller jag huset? Är du snäll och flyttar ut medan jag är på affärsresa i två dar? :angel:
Tja, lite jobbigt låter det allt

Tror du att relationen håller?

För mej är sex lågt ifrån det viktiga med en partner relation, tycker det är betydligt viktigare att kunna skratta och gråta ihop, stötta varandra när det är svårt och glädjas åt varandra vid framgång stora som små.

Visst är det trevligt med sex ibland men avsaknaden av sex är inget som skulle äventyra förhållandet från min sida.

Hade frågan kommit för några år sedan hade svaret blivit ett helt annat från mej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka