Fråga din man om det är ett problem om du inte vill sexa mer
Kanske han kan förklara?
Då kanske han kan ha sex med någon annan, ifall det är själva penetrationssexet som avgör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske han kan förklara?
Fråga din man vad han anserJag vet inte? Jag ser inte varför just sexet skulle vara just en för alla avgörande faktor vid bedömning av förhållandets hållbarhet och kvalitet? Om man trivs väldigt bra tillsammans ändå?
Ja kanske det, om det är okey för digDå kanske han kan ha sex med någon annan, ifall det är själva penetrationssexet som avgör.
Haha är du på riktigt? Vem är jag att bestämma ifall han får knulla eller inte?Fråga din man vad han anser
Fråga om han vill vara tillsammans med dig om han aldrig mer får knulla
Vem vet du kanskeblir förvånad över svaret
Jag gav förslaget att fråga din manFör övrigt tycker jag det är fånigt att du antar att det är just mannen som är den som vill ha sex, och den som måste förklara för mig hur det känns att bli nekad sex
Det finns ju miljoner orsaker till att avstå sex. Handlar det om ren aversion mot partner så antar jag att det blir problem ja.
Att vara kåt på någon behöver inte ha något med kärlek att göra och kärlek behöver inte innebära kåt.Om människor är kära och kåta. Då sexar dom
Har du varit kär och kåt så förstår du säkert vad jag menar
Annars kan jag inte förklara
Enkelt utryckt...
Vill du inte knulla, är något fel
Ingen aning jag känner varken din man eller digHurudant svar tror du skulle förvåna mig?
Nä, det tog ju slut där? Det finns ju inga giltiga skäl som jobb eller trötthet om någon inte vill sexa, bättre den som är hemma flyttar ut medan den andre är borta.Tja, lite jobbigt låter det allt
Tror du att relationen håller?
Kanske han kan förklara?
Tja, jag undrade eftersom du skrev att svaret kanske gör mig förvånad. Jag tänkte ifall det var nåt speciellt svar du tänkte dig. Du har en rätt smal syn på förhållanden och sex.Ingen aning jag känner varken din man eller dig
Jag förutsätter inte att män har högre sexlustJag har frågat min, och det var inget problem.
Hen ansåg att vi har tid sen. Om vi vill.
Varför förutsätter du att det är en man som har högre sexlust?
Har du pratat med din man om ett platoniskt förhållande?Hur menar du?