Sex är limmet i en relation

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du tillskriver andra människor (mig) egenskaper och åsikter som är helt osanna. Därför går det inte att diskutera med dig

Jag pratar bara generellt om sex och sexlust och delar och lyssnar till andras åsikter

Jag talar inte om för dig hur du är, men jag kan verligen inte prata med dig.

Jag tillskriver dig inga egenskaper eller åsikter utan går utifrån vad du skrivit (för jag förmodar att du står för dina inlägg?).

Du har upprepade gånger i tråden talat om för personer att de har fel och är onormala eftersom deras upplevelser och åsikter inte passar in i din tankevärld.

Worst of Buke. Herregud.

Jag blir nästan arg. Jag har frågat massor av saker, men får inte ett enda jävla svar. Bara konstiga kommentarer och hintar om mitt sexliv (som jag inte alls tagit upp i tråden.)

Jag börjar tro att personen sitter och funderar ut de mest elaka och provocerande svaren samtidigt som popcornen poppas.

Måste säga att det har varit intressant att höra om era sexliv ;)

Tack för att ni alla har delat med er så generöst
av era erfarenheter

Ni är ett roligt gäng

Jooooo.....

Det gör jag, lyssnar
Jag tycker bara ni har fel
Precis där är roten till att det blivit som det blivit i den här tråden.

Buke brukar aldrig nöja sig med vad någon tycker - annat som input. Men att påstå att någon har fel - det strider liksom mot hela idén med en diskussion!

Många andra tycker att du har totalt fel. Då står diskussionen och stampar.

Du måste börja argumentera och ta fram underlag för dina argument. En hel drös av debattörerna på detta forum är akademiskt skolade och nöjer sig inte med "jag tycker". Det är vansinnigt lärorikt.

Leta fram källor och kasta dig in i debatten. Men tro inte att det duger att säga att någon annan har fel utan att kunna visa källa på det.

Måste säga att det har varit intressant att höra om era sexliv ;)

Tack för att ni alla har delat med er så generöst
av era erfarenheter

Ni är ett roligt gäng
Jag tror inte vi läst samma tråd, de flesta exemplen antar jag är hypotetiska fall och inte rakt ut ur några användares sexliv. Likheter här och var, absolut, men inte rakt av.

Mitt ex med den som hoppade in i taxin för tjänsteresan medan den hemmavarande packade väskorna och tog ungarna var ett exempel, men jag har förståelse för att folk kan ha svårt att hinna, orka och vilja ha sex när det är mycket som händer i livet. Det verkar det däremot inte finnas hos dig, där är allt mera sex så löser det sig med jobbet, räkningarna, sjuka ungar och anhöriga och vill man inte ha sex är det fel på antingen den ena, den andre eller båda.

Sex är något man ställer upp med för husfridens skull, inte för att man vill? :confused:

För att återgå till seriöst samtal.

Jag förstår inte hur man kan ens vilja ha sex med någon som "ställer upp"? Rent bortsett från den Andre personens känslor (det vore ju i princip ett övergrepp) så vill jag ju ha sex med en person som vill ha sex. Inte för att den bara vill tillgodose mitt behov.

Förstår fortfarande inte varför ni eldade upp er så och va så "på"

Tänker ni er inte för innan ni skriver så privata saker på ett forum

Det skulle jag aldrig göra

Tänk på att det är ett öppet forum där alla kan läsa det ni har skrivit

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka