Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaf... Är de där TILL HUND?? Jag köpte en sån i en dyr rehabaffär, då hette de massagebollJag har eventuellt lite - kanske rentav... ganska - tråkigt, så jag tar och slänger in ett par halvtaskiga (= en enormt dålig och en inte fullt lika illa ) instagrambilder här bara för att jag tycker Lille Fnatt är ungefär det roligaste som finns på denna jord:
Fick Fitpaws i postlådan idag och håvade fram ett par direkt. Tog ca 20 sek med klickern (och torra små kattmatsbitar ) att få upp en tass på vardera. Men så:
"Vaddå? Jag har en tass på vardera? " direkt därefter!
Jag skrattade så jag knappt fick luft, han scootade baklänges med dem tills han kom till madrassen och la sig ner med framtassarna på bollarna, som att det var sååååååå jobbigt att stå på dem!
Mattes älskling!
Vaf... Är de där TILL HUND?? Jag köpte en sån i en dyr rehabaffär, då hette de massageboll
Du, hette de fitPAWS var du kanske på fel rehabaffär...
Jag har bara fått upp Monster på två än så länge (bakdelskontroll, vem, vad? ) men så här är de tänkta att användas:
Så jag hoppas du köpte två set, med tanke på antal ben du har?
Nu ser jag skillnaden. Min är helrund. Men klyver jag den kan jag ha balansövningar sedan
Hur kallt var det hos dig idag? Här har all snö försvunnit på en vecka och idag njöt jag av att inte ens Aysu behövde täcke. Hon frös inte det minsta, för det var så varmt och skönt ute Tror det var ca 7 plusgrader ute.Idag orkade jag kräla mig upp ur sjuksängen och ta en sväng på isen med frusna herr pudel
Bonusbild
Hur kallt var det hos dig idag? Här har all snö försvunnit på en vecka och idag njöt jag av att inte ens Aysu behövde täcke. Hon frös inte det minsta, för det var så varmt och skönt ute Tror det var ca 7 plusgrader ute.
Väldigt tjusig, är h*n renrasig?
Hoppas det här med bildlänkningen fungerade nu, är relativt ny på det här med inlägg på Buke, men jag ville bara dela med mig utav denna vackra bild (inte alls partisk, nej.)
Väldigt tjusig, är h*n renrasig?
Det vackraste jag någonsin har sett i Collieväg.Jadå, han 100% renrasig collie!
Det vackraste jag någonsin har sett i Collieväg.
Vilken kennel är han ifrån?