Hoppas det här med bildlänkningen fungerade nu, är relativt ny på det här med inlägg på Buke, men jag ville bara dela med mig utav denna vackra bild (inte alls partisk, nej.)
Wow vad fin! Är den ung eller urfälld? Så fint med normal mängd päls!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det här med bildlänkningen fungerade nu, är relativt ny på det här med inlägg på Buke, men jag ville bara dela med mig utav denna vackra bild (inte alls partisk, nej.)
Vilken vacker T-60
Wow vad fin! Är den ung eller urfälld? Så fint med normal mängd päls!
Åhh så fin Collie!
Han är helt bedåårande! Tycker du har lyckats bra att få honom lite slankare och "pudelformad", men om man tittar noga ser man att han inte är lika stram som en "riktig" om du förstår vad jag menar Gillar verkligen att du rakar, vissa är för fega att gå helt T-60 Älskar verkligen rakad T-60, speciellt på riktigt vältypade mörkröda storpudeltikarTack TheaH! Jag har ju övat ( självlärd ) i 7 år nu på honom. I början var han inte ens särskilt samarbetsvillig så vi klippte superkort jämt för att slippa borsta framben. Sedan köpte jag en slangfön och då var längre frisyrer lätt få snyggt och så har jag börjat få en förkärlek till mjuk och gosig päls och pälsvård....men gillar inte när han ser ovårdad ut så får bada typ varannan vecka. Han är inte riktigt renrasig ( pappan är cockerpoo )vilket gör att han är mindre och grövre än en liten storpudel så man måste klippa så man får den form man vill ha så han ser slankare ut. Men å andra sidan har han istället en väldigt lättskött päls som en pudelvalp. Men det är kul öva för en dag ska vi ha en dvärg eller mellan. Mörkt röd står på önskelistan.
Han är helt bedåårande! Tycker du har lyckats bra att få honom lite slankare och "pudelformad", men om man tittar noga ser man att han inte är lika stram som en "riktig" om du förstår vad jag menar Gillar verkligen att du rakar, vissa är för fega att gå helt T-60 Älskar verkligen rakad T-60, speciellt på riktigt vältypade mörkröda storpudeltikar
Åhh så fin Collie!
Du förstår väl att öronen är rasens största problem!!! Inte mentaliteten eller hälsan, det är öronen som måste arbetas med!Ja det är lite synd på öronen dock, ville aldrig lägga sig. Tycker dom kan godkänna ståndöron på collies också
Du förstår väl att öronen är rasens största problem!!! Inte mentaliteten eller hälsan, det är öronen som måste arbetas med!
Han är helt bedårande @fejt Fler bilder på honom uppskattas mycket!
@isafore Staffar är underbaraSay Cheese! Snacka om att jag skratta så jag fick tårar när jag tog den här bilden! Evi har länge kunnat konsten att ha något gott på nosen utan att äta upp det. Den här gången tappade hon visserligen öronen på kuppen. Grim får jag nog glömma om att lära honom det, för då går han hellre iväg och blir utan gottis. Lägga på tassarna är han helt OK med, men på nosen drar han gränsen.
Vilken underbar bild!!!Say Cheese! Snacka om att jag skratta så jag fick tårar när jag tog den här bilden! Evi har länge kunnat konsten att ha något gott på nosen utan att äta upp det. Den här gången tappade hon visserligen öronen på kuppen. Grim får jag nog glömma om att lära honom det, för då går han hellre iväg och blir utan gottis. Lägga på tassarna är han helt OK med, men på nosen drar han gränsen.