Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
-4 (fick tom knäppa upp jackan och ta av mig vantarna ett tag :)) och fruktansvärt vackert ute idag! Blev en riktigt härlig promenad även om jag fick ändra rutten lite pga skidåkare.

12565620_10153153667931862_6189690149296573275_n.jpg

12509512_10153153667886862_8953765246804555245_n.jpg

:love:
Du borde slänga in fler bilder på din tjusiga pojk! (och så borde du komma på buketräff så att jag får se honom)
Tack snälla!!!
Jag vill jättegärna komma och dina fina långnosar vore en dröm att få klappa. De ser silkeslena ut. Jag behöver bara få lite mer styrsel på honom så kommer jag :)

Hehe..jag har sett den. Jag funderar på det faktiskt (med skräckblandad förtjusning). Men det beror lite på var det blir.

Du bor i närheten av Sthlm alltså? (Jag har noll koll på allting, framförallt ikväll). Om du vill så kan vi ses bara du och jag, din fyrbening och Ebrah, så blir det kanske inte superstökigt?

Du bor i närheten av Sthlm alltså? (Jag har noll koll på allting, framförallt ikväll). Om du vill så kan vi ses bara du och jag, din fyrbening och Ebrah, så blir det kanske inte superstökigt?
Jag bor en 12 mil norr om norrtull men åker ofta "hem" till kompisar o familj (utan Lipton hittills). Vi är från Sthlm men blev lantisar för fyra år sen. Jag vill mer än gärna ses. Vi kan ju träna. Din lär ju kunna springa ifrån min om han blir läbbig (han har precis blivit man och vill hemskt gärna träna de nya förmågorna);). Kul! Vi kan väl höras?! (Läste precis igenom Sthlmstråden och det verkar ju som om vi skulle kunna platsa ändå :nailbiting::D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 110
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 148
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 475
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3