Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är så himla snygg @AraSlei Och den där blicken alltså
Nehej, nä, jag får väl ge upp då för det här funkar inte.
Välj "Direct" och sedan klistra in med hjälp av bild-knappen i inlägget så kommer det gå fint.
Söt hund!
Edit: Såg nu att du fick ordning på det själv!
Att du har tid att ta en bild när tjejerna fått syn på annan hund är imponerande, tycker jag som i princip måste brotta ner minKvällspromenad (dårarna har fått syn på en hund, det är därför Aysu inte ser lidande ut och därför som valpen faktiskt står stilla)
Då ska du se min... Lerfläckar på hela magen och benenKan vi prata om att det gått från det här:
till det här
På tre dagar??
Jag är redan less på lerig hund..
Adjö mattor på golven. Det var så kul och fint att ha en trasmatta i köket. Tasshandduken är tillbaka i hallen på elementet. Det luktar blöt hund 5 ggr per dag inne. Soffan är ständigt fuktig, hinner ju aldrig torka helt och skägget har brungrå ben istället för silverfärgadeKan vi prata om att det gått från det här:
till det här
På tre dagar??
Jag är redan less på lerig hund..
Adjö mattor på golven. Det var så kul och fint att ha en trasmatta i köket. Tasshandduken är tillbaka i hallen på elementet. Det luktar blöt hund 5 ggr per dag inne. Soffan är ständigt fuktig, hinner ju aldrig torka helt och skägget har brungrå ben istället för silverfärgade
HUUUR kan man gilla plusgrader på vintern
Jag är parfymallergiker och har jättesvårt för "konstgjorda" dofterVi har köpt en elektrisk doftutlösare från air wick, nu luktar det som en blomsterängar hos oss! Tips!