Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, hon ser riktigt rolig ut Aysu nästa?Ikväll fick valpen lååång hals Jag la en godis på fönsterbrädan framför henne och bestämde mig för att hon inte skulle få den förrän hon stod still. Efter en stund stod hon still, men hon sträckte på halsen så mycket hon bara kunde Såhär knäpp blev hon att se ut då:
Japp! Jag har fotat Aysu både från sidan och uppifrån Ska bara ladda upp någonstans på nätet så att jag kan lägga in bilden här.Haha, hon ser riktigt rolig ut Aysu nästa?
Får hon plats på bild dåJapp! Jag har fotat Aysu både från sidan och uppifrån Ska bara ladda upp någonstans på nätet så att jag kan lägga in bilden här.
Japp! Såhär ser hon ut nu. Hon står inte helt rakt eftersom hon ogillar bandaget på baktassen, men ja... (@TheaH)Får hon plats på bild då
HerregudJapp! Såhär ser hon ut nu. Hon står inte helt rakt eftersom hon ogillar bandaget på baktassen, men ja... (@TheaH)
UnderbaraKameran följde med ut i skogen efter jobbet. Lite bilder på valpen blev det trots allt. Tjockisen skadade ju tassen, så hon fick gå kopplad tillbaka till bilen...
Hon är så söt min lilla
Senare låg valpen i sängen och höll fast Aysu för att kunna tvätta Aysus öron ordentligt
Väldigt vackra bilder som vanligt.Kameran följde med ut i skogen efter jobbet. Lite bilder på valpen blev det trots allt. Tjockisen skadade ju tassen, så hon fick gå kopplad tillbaka till bilen...
Hon är så söt min lilla
Senare låg valpen i sängen och höll fast Aysu för att kunna tvätta Aysus öron ordentligt
Tack!Väldigt vackra bilder som vanligt.
Hur går det med tassen? Hoppas hon inte har ont.
En blir som en umgås?@Killaloe Haha, så söta! Liksom väldigt lika fast samtidigt väldigt olika