Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svansson och Samojeden del 2 (om ni undrar varför han är så röd så har han extremt festliga allergiska reaktioner just nu :down: )

la-ngaresjo-n-2204.jpg

la-ngaresjo-n-2213.jpg

Tonto som blir 8 månader om ett par dagar börjar bli stor!

4_by_tontorollostorm-d9q0nap.jpg

5_by_tontorollostorm-d9q0o6k.jpg

(Jag har ingen kroppskontroll och kan inte stå (nej inte ens sitta) still. :up: På kursen vi går sa instruktören att jag ska hålla fast mina händer i min jacka och plantera fötterna i backen, undrar varför. :angel:)

Alltså du tar så sjukt fina bilder! :love: Jag lyckas knappt få en skarp bild på min när hon sitter still.. :arghh:

Tack! :D En hyfsad systemkamera med bra objektiv är bra att ha ;) Lär man sig sedan hur inställningarna påverkar bildresultatet blir det ännu lättare att få till något bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 156
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 481
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar