Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart vacker minibulle! Sufficient my assJaha, på begäran då.
Vega fyllde 2 år här på nyårsdagen. Hon börjar äntligen bredda sig lite mer nu, och det här med snö blir visst bara roligare och roligare.
Ibland så.
Haahahahahaha, ungefär det alla andra också sa som stod där och såg vad som hände. T om foxterrierfolket (som skulle ställa efter oss) sa "Vad fan händer, vad är det för fel på honom?"Underbart vacker minibulle! Sufficient my ass
Ebrah vrålar på folk Hon vrålar visserligen sitt allra bästa "Heeeej du är jätterolig och vi är bästa kompisar, kom så leker vi!!!", men alltså, väldigt många tror att jag har en komplett galen, människoätande hund i kopplet de gånger hon gör så. Nu när jag börjar få ordning på henne resulterar det i att ungefär hälften av människorna blir rädda (jättepraktiskt tycker elaka jag) och andra hälften bara måååste hälsa för valpen vill så gärna. Men ja, jag kan inte låta bli att skratta åt hur knäpp hon är den där
Jag blir ofta stoppad i mörker med mina lysmaskar - än mer sen dom blev 3. Men oftast är det cyklister eller fotgängare som stannar och säger hur himla bra vi syns på långt håll och hur smart det är med dessa halsband Flertalet frågar även vart man kan köpa halsbanden.Alltså. Om jag någonsin tänkt att folk reagerar när jag kommer gåendes med två salukis... Jag skulle bara vetat hur mycket folk reagerar när någon kommer med två lysande salukis... Jag tror ärligt talat att varje människa vi mötte stannade för att titta, prata eller kommentera.
Jag blir ofta stoppad i mörker med mina lysmaskar - än mer sen dom blev 3. Men oftast är det cyklister eller fotgängare som stannar och säger hur himla bra vi syns på långt håll och hur smart det är med dessa halsband Flertalet frågar även vart man kan köpa halsbanden.
Åååååh, är det LASSIE!!!???
Nöjd hund efter 7 km i varierande terräng! Skötte sig hyfsat trots tonårsfasoner, lite synd bara att Lassie fenomenet lever vidare än idag
Åååååh, är det LASSIE!!!???
Skogstur efter jobbet!
Enormt fin bild men vad sjutton tittar Mira på?! De andra är DEFINITIVT inte intresserade!
Ja men mira är på riktigt lost ibland, ekorrar kan väl flyga med och inte bara klättra i träden