Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bildbomb på min knasboll! :D
76E1E0D2-5D0F-4876-8626-C8E9DD60FDB8_zpsggkspczy.jpg
:rofl::rofl:
"Jag är inte alls galen!!"

Alltså. Om jag någonsin tänkt att folk reagerar när jag kommer gåendes med två salukis... Jag skulle bara vetat hur mycket folk reagerar när någon kommer med två lysande salukis... Jag tror ärligt talat att varje människa vi mötte stannade för att titta, prata eller kommentera.
12558807_102841500104244_1334903147_n.jpg

Alltså. Om jag någonsin tänkt att folk reagerar när jag kommer gåendes med två salukis... Jag skulle bara vetat hur mycket folk reagerar när någon kommer med två lysande salukis... Jag tror ärligt talat att varje människa vi mötte stannade för att titta, prata eller kommentera.
Åh sådana har jag också funderat på att köpa!

Inte en jäkel stannar mig när jag är ute och går med mina. Nästan alla är rädda för Dalmatiners här - dom är så aggressiva, farliga och alla vet ju att dom har lynnesfel och att andra hundar inte kan läsa dom (Även hundägare vänder runt om när jag kommer gåendes.). :meh:

Åh sådana har jag också funderat på att köpa!

Inte en jäkel stannar mig när jag är ute och går med mina. Nästan alla är rädda för Dalmatiners här - dom är så aggressiva, farliga och alla vet ju att dom har lynnesfel och att andra hundar inte kan läsa dom (Även hundägare vänder runt om när jag kommer gåendes.). :meh:

Var glad för det, här är det tvärt om, även när mina hundar ÄR arga (min Zala blev ju arg på andra hundar lite då och då och Aysu är inte heller överförtjust i alla) så tror varenda människa att mina hundar vill leka. För inte kan en hund som har lång, gullig päls på öronen vara annat än jätteglad :meh: Nåja.
Halsbanden är i alla fall köpta på Ebay för ca 40kr/st. Väldigt lagom pris. Vet inte hur bra batteriet håller, idag är första gången jag använder dem.

Hoppas inte att det har samma effekt på min.. har precis köpt ett likadant halsband. Vi kommer knappt en meter innan folk ska gosa och gulla med henne redan nu ju. Men någonting måste hon ha så vi syns i mörkret iaf. Ska ta på den imorgon så får vi se om vi ens kommer utanför porten. :banghead:

Var glad för det, här är det tvärt om, även när mina hundar ÄR arga (min Zala blev ju arg på andra hundar lite då och då och Aysu är inte heller överförtjust i alla) så tror varenda människa att mina hundar vill leka. För inte kan en hund som har lång, gullig päls på öronen vara annat än jätteglad :meh: Nåja.
Halsbanden är i alla fall köpta på Ebay för ca 40kr/st. Väldigt lagom pris. Vet inte hur bra batteriet håller, idag är första gången jag använder dem.

Tonto är också aggressiv eller något i och med att han har ett blått öga. :rofl: Jag är glad för det! Sen så är ju Rollo ganska stor också, så det håller folk borta. Han vaktar mig gärna i mörkret också, och spänner upp sig, men säger ingenting. Han är en fegis. :laugh:

Tonto är också aggressiv eller något i och med att han har ett blått öga. :rofl: Jag är glad för det! Sen så är ju Rollo ganska stor också, så det håller folk borta. Han vaktar mig gärna i mörkret också, och spänner upp sig, men säger ingenting. Han är en fegis. :laugh:
Ebrah vrålar på folk :meh: Hon vrålar visserligen sitt allra bästa "Heeeej du är jätterolig och vi är bästa kompisar, kom så leker vi!!!", men alltså, väldigt många tror att jag har en komplett galen, människoätande hund i kopplet de gånger hon gör så. Nu när jag börjar få ordning på henne resulterar det i att ungefär hälften av människorna blir rädda (jättepraktiskt tycker elaka jag) och andra hälften bara måååste hälsa för valpen vill så gärna. Men ja, jag kan inte låta bli att skratta åt hur knäpp hon är den där :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 490
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Headset
  • Burkmat