Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ot men jag har ett tamron-objektiv som jag är mycket nöjd med. Nu använder jag i och för sig mest automatiken till allt :p om det har betydelse.

När vi var och lämnade tillbaka fodertiken så försökte vi ta lite uppställningsbilder på henne. Gick väl sådär. Hon står inte helt lodrätt fram vilket gör att hon "hänger" lite på frambenen och ser lite tung ut. Sen har jag inte kunskapen riktigt i från vilka vinklar man bör fota så hon uppfattas som något kortare och kompaktare ut än vad hon egentligen är.
Sen hade det verkligen underlättat om hunden ville stå still!!!

uxarings%20Axi%202016-01-31%20046_zpsfgn8yzlu.jpg
uxarings%20Axi%202016-01-31%20003_zpsb3up0rzb.jpg

När vi var och lämnade tillbaka fodertiken så försökte vi ta lite uppställningsbilder på henne. Gick väl sådär. Hon står inte helt lodrätt fram vilket gör att hon "hänger" lite på frambenen och ser lite tung ut. Sen har jag inte kunskapen riktigt i från vilka vinklar man bör fota så hon uppfattas som något kortare och kompaktare ut än vad hon egentligen är.

Hon har ett härligt uttryck! Ser väldigt trevlig ut.

Fast jag är mest kär i ditt skägg, han låter ljuvlig. Det lilla, fyrbenta skägget.
Haha, ja tänk att hundar kan vara så otroligt olika men man älskar dom ändå för de egenskaper de faktiskt har.
Skägget är egensinnig, envis, motsträvlig men långt ifrån dum. Han är nog den smartaste hunden här. Han har överlistat oss till hur man kommer undan med det mesta. Även han är otroligt okomplicerad. Aldrig feg, alltid glad, älskar bus med ungarna, mys, kom i princip som färdiguppfostrad vid 8 v. Han vill leva livet kravlöst och kul och det gör han.

De stora hundarna är egentligen lite blåsta som gör allt man säger till dom. De vill behaga och verkar leva för vara till lags. I dom har man entusiastiska partners. Skägget ger en långfingret och borrar ner sig i soffan. Men gammeltiken blir allt mer lik honom :D

Alltså. Hon är ju faktiskt jättefin! (du ska veta hur långt inne det sitter att säga/skriva något sådant om en schäfer :angel: ;) ) Och så rejält käkparti hon har!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 490
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset