Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad skönt att det löste sig så bra!Herr pudel har det såå bra hos dagmatte (den svarta som tittar ut genom fönstret )
För övrigt galet förälskad i whippeten, så himla härligt!
Åh, vad skönt att det löste sig så bra!
Ser ut som mitt sovrum.`Sitter och spelar lite, vänder mig om och får se det här:
Med dörren stängd till de andra kompisarna? Och han är tyst? Du ser, ni tar er över det svåra`Sitter och spelar lite, vänder mig om och får se det här:
Dörren var öppen, och de andra hade stängt in sig på sitt rum - då är allt frid och fröjdMed dörren stängd till de andra kompisarna? Och han är tyst? Du ser, ni tar er över det svåra
Haha, vad märklig han är!Dörren var öppen, och de andra hade stängt in sig på sitt rum - då är allt frid och fröjd
(Men han är lite mindre pipig, mest för att det numera är hårdare tag mot okynnes pipande, att väcka matte med pip för att man är kissnödig är fortfarande ok så klart )
Förstår dig precis, hade ju en sån episod i veckan med.Idag är en rätt bra dag. I torsdag när vi var i skogen fick pricken gå kopplad 75% av tiden, för han hade minsann ingen lust att lyda för fem öre. Hur mycket jag en ropade, med pipig och med arg röst, visslade, sprang ifrån honom, sprang emot honom, kastade kopplet mot honom, gav den andra hunden godis, jag testade allt helt enkelt, så kom han inte. Han sket totalt i mig. Hundkräk! Riktigt ledsen var jag, han har aldrig betett sig så förut. Nu har vi ju haft 2 dagar med storm så jag har inte vågat mig ut i skogen, så jag har haft två riktigt understimulerade hundar här hemma. Idag åkte vi iallafall till skogen, och min prick var sitt vanliga jag! Reagerade på minsta lilla, vände på en femöring och kom som ett skott både på "Zippo!" "Hit!" "Kom!" eller vissling eller ja, vad jag en sa. Och han höll sig inom synhåll hela tiden. Tack gode gud för att det där olydiga bara var tillfälligt..
Det var så klockrent när jag läste ditt inlägg då, för våra hundar verkade vara så synkade just då.Förstår dig precis, hade ju en sån episod i veckan med.
Insåg att jag skrev i fel trådIdag är en rätt bra dag. I torsdag när vi var i skogen fick pricken gå kopplad 75% av tiden, för han hade minsann ingen lust att lyda för fem öre. Hur mycket jag en ropade, med pipig och med arg röst, visslade, sprang ifrån honom, sprang emot honom, kastade kopplet mot honom, gav den andra hunden godis, jag testade allt helt enkelt, så kom han inte. Han sket totalt i mig. Hundkräk! Riktigt ledsen var jag, han har aldrig betett sig så förut. Nu har vi ju haft 2 dagar med storm så jag har inte vågat mig ut i skogen, så jag har haft två riktigt understimulerade hundar här hemma. Idag åkte vi iallafall till skogen, och min prick var sitt vanliga jag! Reagerade på minsta lilla, vände på en femöring och kom som ett skott både på "Zippo!" "Hit!" "Kom!" eller vissling eller ja, vad jag en sa. Och han höll sig inom synhåll hela tiden. Tack gode gud för att det där olydiga bara var tillfälligt..
Men åh! Så himla gullig!Provade att ta några kort för att ev göra julkort och tyckte att Ebun vart så himla fin så jag var bara tvungen att visa henne för er!