Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC03851_zpskmebbltt.jpg

Tagen på bar gärning med att gå in och hämta toalettrullar på eget bevåg!:sneaky: (:D)

Hahahaha. Ja hon kan vara lite barnslig ibland. Så otroligt olik sina övriga syskon :D
Men arbetslust till tusen finns och det är ju det man vill ha :p
Absolut! Ser verkligen jättefin ut :) Den gamla ser istället så otroligt klok ut, precis som att hon kan läsa vilken person som helst som en öppen bok!

Absolut! Ser verkligen jättefin ut :) Den gamla ser istället så otroligt klok ut, precis som att hon kan läsa vilken person som helst som en öppen bok!
Helt rätt om den gamla. Hon är klokheten och tryggheten själv. Otroligt stolt med stark intigritet :heart

Morgon i skogen. Senaste dagarna har även valpen fått följa med - hon åker med i en sjal när hon är lite trött. Det funkar rätt bra, då jag slipper hela tyngden på armen :)
Vägen hem från skogen är hon dock väldigt trött, för det tar på krafterna att upptäcka världen och då hänger hon i sjalen och klipper med ögonlocken :love:
12239148_10153378545591775_5480074255182929569_o by heffalklumpens, on Flickr

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 522
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 771
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
92 93 94
Svar
1 879
· Visningar
130 776
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 859
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar