Vill ha en Bolt
Ja, maken till söt och snällt utseende får man leta efter! Han är dock väldigt ung än, så den där ondskefulla gnistan kommer nog Efter Jan Briskebys Boss och Espevolls Jill, om jag minns rätt. Norsk stam alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill ha en Bolt
Ja, maken till söt och snällt utseende får man leta efter! Han är dock väldigt ung än, så den där ondskefulla gnistan kommer nog Efter Jan Briskebys Boss och Espevolls Jill, om jag minns rätt. Norsk stam alltså.
Hahaha!Sista bilden - hade frambenen varit lite kortare, så hade hon sett ut som en T-rex som kutar fram
Fast jag ändrade mig till en Raptor - huvudet är för litet för en T-RexHahaha!
Själv önskar jag inget hellre än snö nu. Åh vad kul att fota yra hundar i snö@Voff, dina bilder får mig att inse att jag vill ha med kameran ut imorgon :P här är det också frost öcerallt, men jag har inte fotograferat det. Valpen gillar ju frost, så henne borde det gå att få bra bilder på...
Det vill jag också ha! Kommer ihåg hur mycket jag ville fotografera Aysu i snö förra året... Insåg snabbt hur omöjligt det var utan att ha på henne tusen täcken... Blir inte lika fina bilder då som om de slipper täckena tycker jag. Valpskrället fryser aldrig, så nu borde jag ha något att fototgrafera. Hoppas hon drar med sig Aysu i buset också.Själv önskar jag inget hellre än snö nu. Åh vad kul att fota yra hundar i snö
Blir det för djup snö syns inte lilla skäggetDet vill jag också ha! Kommer ihåg hur mycket jag ville fotografera Aysu i snö förra året... Insåg snabbt hur omöjligt det var utan att ha på henne tusen täcken... Blir inte lika fina bilder då som om de slipper täckena tycker jag. Valpskrället fryser aldrig, så nu borde jag ha något att fototgrafera. Hoppas hon drar med sig Aysu i buset också.