Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah tack @McFlurry !
20151114-235359-01.jpeg

@AraSlei - en liten karikatyr av din Ladda :p

Okej seriöst, jag lovar att jag ska sluta spamma er tråd :o Jag börjar nog att spåra ur, måste lägga ned pennan och mobilen :p
Men visar först tre nya bilder till :angel:
20151115-022025-01.jpeg

@Migo - hoppas på en fullträff igen! Dina hundar är bara för härliga att teckna, de passar som karikatyrer också med deras personligheter :p
20151115-022010-01.jpeg

@iNHALE - igen :o Men jag är svag för borzois :love:
20151115-022017-01.jpeg

@Killaloe - jag erkänner att jag har en fördom om att goldens är alltid hungriga, därför dreglet och den där blicken :p
20151115-022046-01.jpeg

@Emuliiaa - kunde inte låta bli din söta nya valp :love:

@Asko, vilka underbara bilder! Kan du inte starta en ny tråd med tokigt många bilder? Kanske en "vi som ritar bukefalisters hundar" och så kan alla bidra med olika små teckningar? :p (jag blir nämligen sugen på att prova själv, även om jag inte är så duktig och inte har ritat något på flera år nu)

@Asko, vilka underbara bilder! Kan du inte starta en ny tråd med tokigt många bilder? Kanske en "vi som ritar bukefalisters hundar" och så kan alla bidra med olika små teckningar? :p (jag blir nämligen sugen på att prova själv, även om jag inte är så duktig och inte har ritat något på flera år nu)
Isåfall får det inkludera katter och hästar också, även de har inte gått säkra från mig :angel: Men visst, det låter kul - får göra det när jag sätter vid datorn :)

Åh det hade varit jätteroligt! Jag är själv sugen på att rita!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 525
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 775
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
93 94 95
Svar
1 880
· Visningar
130 825
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar