Yes, godkännelse för stalkning
Precis sån är hon
Du får gärna stalka om det innebär så sköna teckningar av hundarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, godkännelse för stalkning
Precis sån är hon
Du får gärna stalka om det innebär så sköna teckningar av hundarna
Men tack! Hon ser lika knapp ut som pa min avatar. Det ar alltsa ingen tvekan att det ar min hund.
Men åh vad fin! Alltså, det är inga fördomar - det står i rasstandarden Skämt åsido, Svansson är bäst på att dregla och stirra ut maten så det är väldigt likt!
@Killaloe - jag erkänner att jag har en fördom om att goldens är alltid hungriga, därför dreglet och den där blicken
Haha, då gissade jag rätt (som om det var svårt att ana)Men åh vad fin! Alltså, det är inga fördomar - det står i rasstandarden Skämt åsido, Svansson är bäst på att dregla och stirra ut maten så det är väldigt likt!
Absolut! En Golden som har svårt med mat är en knasig hundHaha, då gissade jag rätt (som om det var svårt att ana)
Haha åh, vad gullig du är!!Jag ritade även några andra hundar i typ serieformat Kanske ni vill se också
@isafore - zippo fick lite blomformade ögon då han har fläckar runt dem båda
Isåfall får det inkludera katter och hästar också, även de har inte gått säkra från mig Men visst, det låter kul - får göra det när jag sätter vid datorn@Asko, vilka underbara bilder! Kan du inte starta en ny tråd med tokigt många bilder? Kanske en "vi som ritar bukefalisters hundar" och så kan alla bidra med olika små teckningar? (jag blir nämligen sugen på att prova själv, även om jag inte är så duktig och inte har ritat något på flera år nu)
@Asko, vilka underbara bilder! Kan du inte starta en ny tråd med tokigt många bilder? Kanske en "vi som ritar bukefalisters hundar" och så kan alla bidra med olika små teckningar? (jag blir nämligen sugen på att prova själv, även om jag inte är så duktig och inte har ritat något på flera år nu)
Menar du den här?
Den är startad och finns här: http://www.bukefalos.com/threads/vi-som-ritar-bukes-djur.1352512/Men precis! Dar ar hon ju, min knapp Fia.
Vad jatte duktig du ar. Jag hoppas verkligen att ni alla startar en ny trad for teknade hundar (och andra djur). Den skulle vara jatte kul att folja.