Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så besynnerligt.
Jag visste att nästa hund skulle vara en tik, Jag visste att jag skulle kalla henne ett namn ur min mormors syskonskara. Min mormor hette Vega och hennes systrar hette Dagmar , Rakel (som min kusins chihuahua valp), Rut och Lilly.
jaha och vad händer. Jo Rakel har en osåld lillasyster som heter ....tadaaaa....... Lilly.
Gissa om Lilly måste flytta hem till mig?Ingen får mer än en gissning
What's meant to be is meant to be.
Aaaaa - och filmSannerligen!
Har du några bilder?
Aaaaa - och film
Hon är fortfarande inte hämtad utan finns hos sin uppfödare.
>Jag har droppat bomben hemmavid och både son och sambo tycker att vi ska skaffa en riktig hund - de har ingen aning om att Lilly är en synnerligen stor hund i en liten kropp. Jag gör som jag vill i alla dessa frågor om nån undrar. Jag kommer att hämta henne efter min sejour i Skåne, dvs den 22/11
Klart hon är! Hon är ju din tuffing.
Grattis.
Ingen bild men..
Hon kan fan inte sluta vifta på svansen - är det ett propeller-marsvin eller en hund?
Beklagar Fin hon ärMin älskade Buffa skadade sig här om dagen, illa.
Hon drog av sig korsbandet i sitt högra bakben här om dagen. Nästan precis 1 år efter korsbandet I Vänstra bakbenet gick av.
Förra året genomgick hon en TPLO operation, med en massA månader i rehab och stillhet.
Under detta året har Buffa fått en hel del problem med sin kropp med atroser och pålagringar i höfter, armbåge, tassar, knä...ja, lite överallt i kroppen helt enkelt
I benet hon opererades förra året har hon rejält med pålagringar i knät och sen har hon då atros i höften som är dålig oxå, samt atros i tassen.
Därför har jah bestämt att Hon inte ska behöva genomgå ytterligare en operation som inte kommer öka hennes livskvalité utan bara försämra den ytterligare, och därför kommer hon inom kort tas bort. Det gör ont i hela mitt hjärta men jag var att det är för hennes bästa.
Hade hon inte haft alla dessa problem i kroppen hade jag opererat henne och tyckt det var värt det men inte som det är nu, där det hela tiden sakterligen blir sämre. Hon är värd ett bättre liv en så, min älskade hund. Men Ursh så ont det gör i hjärtat.
Hon går på starka smärtstillande nu och är väldigt pigg och glad, märks knappt något på henne.
Min fina skrutt-Buff.
Oj Tack! Jag har aldrig gjort beställningsjobb förut men skulle kanske kunna provaMen GUD vad du är duktig @Asko! Gör du beställningsjobb?
Åh min galna Ale!
Apropå det, jag ritade faktiskt en liten galen Ale ett tag sedan hon hade lite dregel först också men det försvannÅh min galna Ale!
Apropå det, jag ritade faktiskt en liten galen Ale ett tag sedan hon hade lite dregel först också men det försvann
Jag antar att jag låter som en stalker nu men nä, eh, jag gillar bara att teckna
Och ja, det är får istället för pupiller i hennes ögon