Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fler bilder från @Tonto, men jag mååste visa dem Hon fotograferade alltså min tjusiga valp i söndags när vi var på utställning. 4 månader gammal har dåren hunnit bli och ÅH vad jag är stolt över henne och nöjd med henne.
Vilken underbar tröja! Ser varm o go ut åt valpen!Från idag!
Åh!
Vad tycker stora damen om lillen?
Vilken underbar tröja! Ser varm o go ut åt valpen!
Jag tycker det blå ser fint utTog en ovanligt tidig morgonpromenad.
och ÅH vad jag är trött på Aysus fleecetäcke. Det är så fult Gick in på Hööks hemsida när jag kom in, men då har de såklart slutat sälja fleecetäcken. De hade ju en ganska fin grön variant ett tag... Hittar inget bra på andra sidor heller, såå jag ska se till att få symaskinen lagad och föröska sy ett eget. Kan bli... intressant.
jag ska se till att få symaskinen lagad och föröska sy ett eget. Kan bli... intressant.
Välkommen till den mörka sidan!
Nä, jag vill ha i samma modell som jag har nu. De andra täcker inte bakdelen tillräckligt bra eller är på tok för stora i halsen :/Jag tycker det blå ser fint ut
Men Hööks har ju både ett grått och ett brunt i fleece. Men det kanske inte var sånt som du hade tänkt dig?
Kikat på sofadogwear?Nä, jag vill ha i samma modell som jag har nu. De andra täcker inte bakdelen tillräckligt bra eller är på tok för stora i halsen :/
Yep, och dgdoggear. Kan inte minnas att jag såg något där som täckte låren och inte har hög krage.Kikat på sofadogwear?
Yep, och dgdoggear. Kan inte minnas att jag såg något där som täckte låren och inte har hög krage.Kikat på sofadogwear?
Jodå de har en fleece med dragkedja med låg krage som täcker baken. Skickar länk på fbYep, och dgdoggear. Kan inte minnas att jag såg något där som täckte låren och inte har hög krage.