Sv: Schnauzertråden
Haha, men hon blir normal om nåt år....eller så
Hehehe, då var det ditt fel allting då... Trodde jag skulle få en snäll och go hund med måttlig energi och fick en galenpanna med energi till tusen, en bushund som ger mig gråa hår mellan skrattattacker till tusen. Denna hund är mycket älskad, men normal!? NEJ?! Har hon inte ADHD, så är hon en blandras av något sjöodjur och mutant av studsboll
Glömmer aldrig när jag gråtfärdig ( av valpen) ringer en vän och jag säger: hon är onormal, hon kissar hela tiden inne, jag får henne inte rumsren, hon biter mig så jag blöder så fort jag säger till henne, hon är aldrig trött, jag trodde inte det skulle vara såhär jobbigt med valp...Hm, får till svar att såhär är det med valp.
Historien fortsätter med att min vän ska vara hundvakt och när jag hämtar henne får jag följande ord: NU förstår jag vad du menar, hon är speciell denna hund. Jag (alltså hundvakten) läste rasstandarden och inget stämmer med henne om vad jag läst Jag ler och håller med.. Min hund är en mutant av sjöodjur, monster, going, grävling, bulldozer och mjukdjur. Älskad, men speciell
Haha, men hon blir normal om nåt år....eller så