Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan verkligen inget annat än attdelvis kl
Men alltså, jag förstår verkligen inte problemet!!
Det här är en bildtråd och man behöver inte göra saker mer komplicerade än vad de är. Vill man inte se någons badbilder- hoppa över dem då.
Jag tycker det är jättekul med många bilder och ser gärna flera bilder från samma tillfälle. Hellre det än att alltid visa samma bilder, som jag själv gör
Sicken tur då att min kamera ska följa med till utställningenKrasux skrev:eftersom jag inte har någon kamera.
delvis kl
Men alltså, jag förstår verkligen inte problemet!!
Det här är en bildtråd och man behöver inte göra saker mer komplicerade än vad de är. Vill man inte se någons badbilder- hoppa över dem då.
har sagt det förr, kommer Säkert säga det igen; Din Jääkeri är nog faen en av de snyggaste hundar jag sett på väldigt länge.
f'låt för felstavningen först.. >.< jag lider av dåochdå dyslexi tror jag, baserad på mängden kaffe i magen. Det är sjukt kul att se dina bilder, blir lika glad av dom varje gång
Dom ser båda två väldigt "med" och pigga ut på bilderna, helt klart två hundar jag skulle vilja se in action på riktigt nån gång. Hehe, man blir så sugen på att ge sig ut och träna när man ser såna där bilder.. men grabbhalvan min är bara åtta månader så vi tar det fortfarande rätt lungt här borta.
Keep the pictures coming! dom är både inspirerande och trevliga att kika på.