Schäfer bilder!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 619
  • Visningar Visningar 69 251
Sv: Schäfer bilder!!!

Hej! Din hund är otroligt lik min! Vilken kennel kommer hon ifrån? Min kommer från Punch kennel i sangis...

delvis kl

Men alltså, jag förstår verkligen inte problemet!! :confused:

Det här är en bildtråd och man behöver inte göra saker mer komplicerade än vad de är. Vill man inte se någons badbilder- hoppa över dem då.

Jag tycker det är jättekul med många bilder och ser gärna flera bilder från samma tillfälle. Hellre det än att alltid visa samma bilder, som jag själv gör
Kan verkligen inget annat än att :bow: Likaså till Alisa:bow:

Krasux skrev:
eftersom jag inte har någon kamera.
Sicken tur då att min kamera ska följa med till utställningen;):bump:

delvis kl

Men alltså, jag förstår verkligen inte problemet!! :confused:

Det här är en bildtråd och man behöver inte göra saker mer komplicerade än vad de är. Vill man inte se någons badbilder- hoppa över dem då.

:bow::banana:

Precis... trevligt med mycket bilder tycker jag! :)

(verkar dock som om vissa är väldigt duktiga att hacka på folk så fort dom ser chansen på detta forumet tyvärr :( )

Tack båda två! Han tackar och bockar. :D

Så kul att se hälsosamma hundar, och framför allt vackra exemplar. :love:
Variationen är kul, både i färg och stil, kan lätt bli samma och samma annars.

10422318.jpg

Inte "min" typ av schäfer, men det var en jättefin bild!:love:

Jääkäri 25mån gammal.Tränade nu i helgen med Gabbi och hennes kille. Han som fotat tackar för dom fina korten.
_MG_8391.jpg

_MG_8325.jpg

Bilbo är en hund jag har i träningen med jämna mellanrum en riktigt trevlig o rejäl hane som har ett jäkla go i sig.Helt klart en hund i min smak är väldigt extrem på vissa bitar.Vi har haft ett par rejäla duster men nu accepterar vi varann mycket bra han i fråga sätter inget på det viset han gjorde förut i kravfaserna.Så nu är vi riktigt bra kompisar o har riktig skoj tillsammans. Han är 3,5 år gammal vi har nog kört 12 pass han o jag. Funderar om man skulle köra nån lydnadstävling för det är skoj men inget som är bestämt ännu ;)

_MG_8512.jpg

_MG_8526.jpg

_MG_8489.jpg

_MG_8522.jpg

Senast ändrad:

*kl*

Här kommer lite bilder från idag.
Kvalitén är dock på låg nivå, men kamera och fotograf var ingendera särskilt motiverade, så resultatet blev som det blev.
Vilket är avhuggna huvuden, halv hund, baksidor och liknande :D

1.jpg

2.jpg

3.jpg

8.jpg

Klart man är stolt efter sin trofe! ;)

5.jpg

har sagt det förr, kommer Säkert säga det igen; Din Jääkäri är nog faen en av de snyggaste hundar jag sett på väldigt länge.

f'låt för felstavningen först.. >.< jag lider av dåochdå dyslexi tror jag, baserad på mängden kaffe i magen. Det är sjukt kul att se dina bilder, blir lika glad av dom varje gång

f'låt för felstavningen först.. >.< jag lider av dåochdå dyslexi tror jag, baserad på mängden kaffe i magen. Det är sjukt kul att se dina bilder, blir lika glad av dom varje gång

Kul att höra även det.

man försöker ju få bilder där hundarna ser sugna ut o det är ganska enkelt med Jääkäri även då Bilbo då dom är hel tända så fort nåt sker dom är ju så som hundar.

Dom ser båda två väldigt "med" och pigga ut på bilderna, helt klart två hundar jag skulle vilja se in action på riktigt nån gång. Hehe, man blir så sugen på att ge sig ut och träna när man ser såna där bilder.. men grabbhalvan min är bara åtta månader så vi tar det fortfarande rätt lungt här borta.

Keep the pictures coming! dom är både inspirerande och trevliga att kika på.

Dom ser båda två väldigt "med" och pigga ut på bilderna, helt klart två hundar jag skulle vilja se in action på riktigt nån gång. Hehe, man blir så sugen på att ge sig ut och träna när man ser såna där bilder.. men grabbhalvan min är bara åtta månader så vi tar det fortfarande rätt lungt här borta.

Keep the pictures coming! dom är både inspirerande och trevliga att kika på.

Dax o sätta igång ordentligt snart ;)

Vad ska han bli när han blir stor då?
Du får bila upp nästa gång vi tränar en hel helg vore skoj.

jupp.. snartsnart.. kan knappt vänta ^^

heh örebro är liiite väl långt att bila för nån som inte har körkort, men det hade varit riktigt kul. Vem vet? Vi ska ev. kasa lite i sverige i sommar med tävlignar och sånt, måhända att man råkar ha vägarna förbi.

Puttar upp tråden för lite nya vår/sommarbilder!
:bump:
:banana:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 172
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 485
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 002
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Svar
20
· Visningar
550
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka