Schäfer bilder!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 619
  • Visningar Visningar 69 251
Sv: Schäfer bilder!!!

Det e någon ting mystiskt med denna bild... Dock gör busken så schäfern ser ut att vara på tok för bred men ändå:)

Och en bild i full galopp!

Här kommer bild på den svarta.....

th_S1030347.jpg

och den grå, som tyvärr inte är med oss längre....

th_drulla.jpg

Nej, jag fattar ingenting (kanske inte så ovanligt :angel: ) men jag gjorde som man ska.... skit också!

Så här då.... funkar det inte får jag väl ge upp... :confused:

a5af4782-1a70-4484-a662-6e0eb6b526ff3.jpg

S1030347.jpg

drulla.jpg

Du får ett http:// för mycket i länkarna ;)

Detta är alltså ZimZims bilder

skam den som ger sig... ni SKA få se dom...

18958191.jpg

och den grå...

3671364.jpg

Tack för det Gnist, jag kom just på det.... :angel: men det gick... nu får ni se dom flera gånger ;)

eftersom jag är ny och alldeles grön på detta, så provar vi igen..Ska försöka få in lite bilder nu då.....

MVH Malin

019.jpg

Senast ändrad:

Oj. den vart stor.. kommer en till här, risk för att den är stor åxå, ;)
Men jag lär mig.... :idea:
015.jpg

Måste kommentera en sak man blir lite less på dina bildbomber alla skickar upp nån bild 1-3 bilder du 2 sidor.

Det räcker väl med nån bild på varje sak man behöver väl inte ha 18 bad bilder, 12 profilbilder o.s.v.

Tror fler håller med men säger inget skitsamma så tycker jag iaf sen får du tycka vad di vill om det.

Jag är böjd att hålla med. Man kan väl visa typ 3-4 bilder, och kanske länka till resten i såfall

Måste kommentera en sak man blir lite less på dina bildbomber alla skickar upp nån bild 1-3 bilder du 2 sidor.

Det räcker väl med nån bild på varje sak man behöver väl inte ha 18 bad bilder, 12 profilbilder o.s.v.

Tror fler håller med men säger inget skitsamma så tycker jag iaf sen får du tycka vad di vill om det.

Saken är den bara att TS bad om att få se mina bilder, spc badbilderna då hon inte kunnat göra det på egen dator.
Brukar knappast bildbomba såsom jag gjort i denna tråd samt att jag ändå bombar med färska bilder, så vad finns det att bli leds på?
Kan även kontra med att du borde själv uppdatera ditt fotoalbum lite grand, lite tråkigt att se Samma bilder i varje schäfer/tränings-what ever tråd.:cool:
Och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det, men till skillnad från vissa andra så är det inget som känns värt att kommentera ens.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 172
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 485
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 000
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Svar
20
· Visningar
549
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka